.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کتاب زندگی «حاجی بصیر» رونمایی شد
کتاب «حاجی بصیر» مجموعه قصه‌های زندگی شهید حاج حسین بصیر قائم‌مقام فرمانده لشکر 25 کربلا با حضور مسئولان و خانواده شهید بصیر در آمل رونمایی شد.

فارس: کتاب «حاجی بصیر» مجموعه قصه‌های زندگی شهید حاج حسین بصیر قائم‌مقام فرمانده لشکر 25 کربلا امشب در تالار همایش‌های شهید رجایی آموزش و پرورش آمل رونمایی شد.

این آیین رونمایی با حضور سردار علیجان میرشکار فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس، امیرحسین انبارداران نویسنده قصه زندگی فرماندهان در کشور، حسین جوادی مدیر روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سینا دلشادی مدیر حوزه هنری مازندران، همسر، فرزند و برادر شهید بصیر، خانواده شهدا و مسئولان شهری با تلاش کانون فرهنگی هنری و هیئت محبین آل‌طاها آمل برپا شد.

کتاب «حاجی بصیر» مشتمل بر خاطرات و 9 قصه مبتنی بر واقعیت زندگی سردار شهید حاج حسین بصیر بوده و توسط امیرحسین انبارداران به رشته تحریر درآمد.


این کتاب 77 صفحه داشته که بیست‌ و ششمین مجموعه قصه فرماندهان سوره مهر لحاظ می‌شود.

تاکنون مجموعه قصه‌ فرماندهان این انتشارات از سوی مردم با استقبال بسیار خوبی همراه بوده و بیش از 1.5 میلیون نسخه از 25 مجموعه کتاب‌های گذشته به فروش رسیده است.

بخش‌هایی از این کتاب ارزشمند و انقلابی هم توسط نویسنده برای علاقه‌مندان با شور و حرارت خاصی قرائت شد.

به گزارش فارس، آیین رونمایی کتاب «حاجی بصیر» مجموعه قصه‌های زندگی شهید حاج حسین بصیر قائم‌مقام فرمانده لشکر 25 کربلا با استقبال مطلوبی از سوی مردم و مسئولان این شهرستان روبرو بود.

از نکات جالب توجه این مراسم تماس تلفنی سردار محمود عاطفی مسئول سازمان بسیج سینمایی کشور بود که دقایقی با مردم این شهرستان و خانواده شهدا گفت‌وگوی صمیمانه داشت.


علیجان میرشکار هم در این مراسم از ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید حاج حسین بصیر گفت.

مدیحه‌سرایی حاج عباس یوسفی یادگار هشت سال دفاع مقدس در مدح و منقبت شهید در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) شور و نشاط دیگری به محفل شهدا بخشید.

از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور که خود از نویسندگان ادبیات انقلاب و دفاع مقدس محسوب می‌شود، لوح سپاس و هدیه‌ای ویژه به خانواده شهید بصیر اهدا شد.

دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران نیز با قدردانی از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های حاج بصیر در داخل و خارج کشور در جهت مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام لوح سپاسی را به خانواده شهید اهدا کرد.

مرکز فرهنگی و مذهبی آل‌طاها آمل هم در قالب نکوداشت مقام شهید بصیر هدیه و لوح سپاسی را به خانواده این شهید اختصاص داد.

در پایان آیین رونمایی کتاب «حاجی بصیر» به علاقه‌مندان اهدا شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.