.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشاورزی در مازندران مقرون‌ به‌ صرفه نیست

امام جمعه محمودآباد گفت: کشاورزی در مازندران مقرون‌ به‌ صرفه نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سید داود موسوی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب‌ اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب‌اسلامی به همگان عزت و سربلندی داد و طلیعه بهمن 57 عالی‌ترین دوران ایران اسلامی است که رایحه خوش آقایی ملت ایران به مشام دنیا رسید.

وی بستر جلگه‌ای شهرستان را ظرفیت و قابلیت توسعه‌ای دانست و افزود: اما به ظرفیت کشاورزی شهرستان در طی 35 سال از ابتدای انقلاب هیچ توجهی نشده است.

موسوی به صرفه نبودن کشاورزی، مشکل تامین آب زراعی، گران بودن نهاده‌های کشاورزی و نیروی انسانی کار را مهم‌ترین مشکل حوزه کشاورزی شهرستان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نبود رویه مشخص در جانمایی زمین‌های شهرستان و همچنین نداشتن منطق کارشناسی و مطلوب با توجه به شرایط شهرستان در تخریب زمین‌های کشاورزی را در کنار صدور رأی تخریب برای مردم ضعیف منطقه مسائلی دانست که خسارت‌های زیادی را به بار آورده است.

خطیب جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: در موضوع تخریب ساخت‌وسازها باید راه‌حل منطقی در نظر گرفته شود در حالی که هیچگونه تفاوتی در اجرای احکام صادره برای قطعات کوچک و بزرگ وجود ندارد و این موضوع نیز ایجاد نارضایتی کرده و تبعاتی در آینده نیز به دنبال دارد.

موسوی موضوع گردشگری و ساحل و دریا را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان دانست و افزود: در حالی که موضوع گردشگری به جای توسعه شهرستان آثار ملموسی از جمله افزایش جمعیت و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را متوجه شهرستان کرده است.

وی برخورداری از زیرساخت‌های آب شرب و زراعی به‌ویژه در روستاها را توقع مردم عنوان کرد و گفت: ترمیم منابع آبی و جلوگیری از فرسودگی شبکه توزیع آب اگر به عنوان یک موضوع مهم برای مسئولان نباشد قطعا در ایام تعطیلات نوروز و تابستان مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

امام جمعه محمودآباد با انتقاد از تعطیلی شرکت پوشینه اظهار کرد: اشتغال یکی از مشکلات پیش روی شهرستان است و یک شرکت با حدود یک هزار کارگر به دلیل عدم توجه کافی از سوی مسئولان در گذشته تعطیل شد.

موسوی تخریب ساحل و ساخت‌وساز بی‌رویه را معضل دیگر محمودآباد دانست و تصریح کرد: نجات شهر از ترافیک در فصول حضور مسافر و گردشگر باید دغدغه مدیران استانی باشد و در توزیع اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت‌دار توجه جدی شود.

خطیب جمعه محمودآباد در پایان گفت: امروز دروان طلایی شهرستان در حوزه مدیریت است و اتحاد و همدلی در خور تحسین مدیران محمودآباد سبب شد تا تمام ‌وقت در خدمت به مردم تلاش کنند.

/350

     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.181 seconds.