.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ تجليل استاندار مازندران از جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس
شمال نیوز: دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، در دیدار با سردار سیدحبیب حسینی، جانباز و یادگار 8 سال دفاع مقدس از وی تجلیل کرد.






ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 بهمن 1393
درود بر ستاره شمالی
جعفری سورکی 9 بهمن 1393
برادر رزمنده سالهای مردان مرد دوران دفاع جانانه . ای گمنام و ناشناس از اهالی شهید پرور ورکلا برادر سید حبیب خسته نباشید یادش بخیر . دورانی که بفکر پست و مقام و پرستیژِهای کاذب دنیایی و اجتماعی نبودی و نبودیم ولی متاسفانه امروز یکسری از همانهایی که در دوران دفاع مقدس تیر و گلوله و ترکش برای قلبشان ضرر داشت و دنبال سوراخ موش می گشتند و مخالف جنگ بودند امروز شدند مدعی . و درقاب تلویزیون وپشت تریبون ظاهر می شوند و می گویند چرا صلح کردین ؟ ....و....
سیداحمدهاشمی 10 بهمن 1393
سیدحبیب از افتخارات مازندران بلکه کشوراست مردی بی ادعا،مخلص ومجاهدواقعافی سبیل الله که نمادعینی عشق و ایثاراست بنده با خلوص کامل از همه خدمات و زحمات این برادر عزیزم سپاسگذاری نموده و از رفتار و حرکت استاندارمحترم مازندران در تجلیل از یادگاران حماسه سازان سالهای دفاع مقدس کمال تقدیر را دارم.
مبين دهقانزاده 10 بهمن 1393
لياقت سيد حبيب بيشتر از اين حرفهاست سيد حبيب دوست داريم كمي مسولين ما الگو بگيرند
علی اکبرعبداللهی وشوایی 10 بهمن 1393
سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند .سلام بر شهداو وهمه آنهایی که آسایش وآرامش امروزمان رامدیون آنها هستیم .سلام برسیدحبیب افتخارگهرباران ومیاندورود .
d 10 بهمن 1393
استاندار محترم انشااله قدر این جانبازان رو بدانیم.به خاطر جریانات حزبی بعضی جانبازان بی ادعا رو خانه نشین کردین و کسانی که بویی یک روز نه رنگ جبهه دیدند رو بر مسند مدیریت دستگاهی نشاندی که الحق بی کفایت و بی فایده هم برای نظام هستند و هم مردم رو از خدمات محروم ساختین.چطور رییس جمهور هر هفته سر به خانواده جانباز و شهید میزند ولی ما عکس اون رو شاهدیم....کدوم رو باور کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟جانبازاان رو از کار بی کار میکنید.شما باید فردای قیامت پاسخگو باشید .....اقای رمدانی لطفا بدون سانسور نظر منو منعکس کنید.سپاس
نا شناس 11 بهمن 1393
باسلام .احسن سيد حبيب ورفيق شفيقش رضايي . البته سيدسرهنگ است نه سردار. ببخشيد چون ميدانم خودش راضي نيست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.085 seconds.