.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار با 1023 خانواده شهید مازندران در دهه‌فجر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از دیدار با یک‌‎‌هزار و 23 خانواده شهدای مازندرانی در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عباس‌علی رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس، درباره ویژه‌برنامه کمیته ایثارگران مازندران در ایام دهه‌فجر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری ایام دهه‌فجر دیدار با خانواده‌های شهدا استان است که طبق برنامه دیدار با 470 خانواده شهید برنامه‌ریزی شد و همچنین دیدار از 553 خانواده شهید فرماندهی انتظامی استان توسط همیاران شهید برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری و تألیف یادمان شهدای انقلاب اسلامی گفت: تجدید چاپ کتاب‌های شهدای فجر مازندران نیز در برنامه کاری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از برگزاری مسابقات قرآنی در 21 شهرستان تابع استان خبر داد و گفت: برگزاری مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کارکنان و همسران شهدای گاز مازندران نیز در کمیته ایثارگران شرکت گاز مازندران نیز پیش‌بینی شده است.

وی به حضور تیم‌های ورزشی بنیاد شهید مازندران در مسابقات مختلف کشور در ایام دهه‌فجر نیز اشاره کرد و افزود: اعزام تیم‌های تیراندازی، تیروکمان، تنیس روی میز، تیم گلبال جانبازان به مسابقات قهرمانی کشور نیز برگزاری مسابقات چهارجانبه تیراندازی از ویژه برنامه‌های دهه‌فجر مازندران برای ورزشکاران جانباز است.

وی به افتتاح چندین پروژه در مازندران نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید در شهرستان فریدونکنار و افتتاح چندین پروژه گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از گردهمایی بزرگ فجرآفرینان جانباز و رزمنده مازندران در روز 14 بهمن ماه خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت روشنگری و بصیرت دینی برگزار می‌شود.

وی همچنین از همایش بزرگ تجلیل از خانواده‌های شهدای جهاد سازندگی در کمیته ایثارگران جهاد سازندگی خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در روز پنج‌شنبه 16 بهمن ماه و با تجلیل از 164 خانواده شهید پیگیری می‌شود.

رضایی از برنامه‌ریزی برای تجلیل از شهدای شاخص روستایی با هماهنگی بنیاد شهید و کمیته روستایی جهاد سازندگی نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز در کمیته ایثارگران بنیاد شهید و جهاد سازندگی استان در سطح روستاها و مناطق استان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: برگزاری مراسم ویژه شهدای انقلاب اسلامی در یادمان هشت سال دفاع مقدس ساری، صدور بیانیه، انجام مصاحبه، دیدار با خانواده معزز شاهد، جمع‌آوری و آماده‌سازی خاطرات و تاریخ شفاهی پیش‌گامان انقلاب، تدوین کتاب عملکرد و نقش ساری در انقلاب از برنامه‌های محوری این ارگان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروي 10 بهمن 1393
خداونداين مدير توانمند ولايق را كه خودشان نيز از خيل ايثارگران ( برادر بزرگوار سه شهيدمعظم ) و منشا خدمات بي شمار به خاندان معظم شهدا وايثارگران است را براي همه ما حفظ كند . انشاالله .
نا شناس 9 بهمن 1393
با سلام اقایان سری به بخش بندپی بابل رستای سفید تور هم بزنند بد نیست


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.145 seconds.