.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه آزاد آمل , مامور تاسیس دانشگاه D۸ شد

شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی از بر عهده گرفتن ماموریت تاسیس دانشگاه D۸ واحد آیت‌الله آملی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، فاضل لاریجانی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه تاسیس دانشگاه D8 با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و چهارمین نشست کشورهای D8 اظهار داشت: از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت اجرای تفاهم‌نامه تاسیس دانشگاه D8 برعهده واحد آیت الله آملی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجلاسیه وزرای صنایع کشورهای D8 با حضور وزیرصنایع و معادن ایران و دبیرکل گروه D8 و وزرای 8کشور عضو این سازمان عصر چهارشنبه در این دانشگاه برگزار شد، افزود: در این نشست تفاهم نامه تاسیس دانشگاه D8 بین دبیر کل و دکتر انگجی معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی امضا شد.

لاریجانی با اعلام اینکه براساس مصوبه اجلاسیه سران کشورهای D8 مقررشد که دانشگاه d8 در ایران شکل بگیرد، افزود: پس از ارزیابی‌های وزارت خارجه و نتیجه رسیدن معیارهای مختلفی از جمله معیارهای علمی، فضای آموزشی، فضای آزمایشگاهی، امکانات و تسهیلات دانشجویی و موقعیت مکانی و راه‌های دسترسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی با بیشترین امتیاز توانست میزبانی این دانشگاه را برعهده بگیرد.

رئیس واحد آیت الله آملی با تاکید براینکه این تفاهم‌نامه از نظر اهمیت نه تنها برای ما بلکه برای کل دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه دانشگاهی ایران تاثیر خواهد داشت، بیان کرد: دانشگاه آزاد به مجموعه هشت کشوربزرگ اسلامی که جمعیتی معادل یک میلیارد نفر را در برمی‌گیرد، مرتبط خواهد شد، که این خود سبب یک هم افزایی علمی بین کشورها با ایران خواهد بودو گام مهمی برای ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه از آنجایی که گام مهم برای ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه بین المللی خصوصا در این هشت کشور خواهد بود نیز دارای اهمیت است.

لاریجانی امضا این تفاهم‌نامه را رویداد مهمی و موجب مباهات برای واحد آیت اله آملی و مجموعه دانشگاه آزاد بیان کرد و گفت: در این عرصه تلاش می‌شود به عنوان نقطه هماهنگ کننده با کمک همه واحدهای دانشگاه آزاد، این امر مهم به گونه‌ای مطلوب تحقق پیدا کند که از یک استاندارد آموزشی و علمی و تحقیقاتی بالایی برخوردار باشد تا برای دانشجویان خارجی جذاب باشد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از اهداف و سیاست‌های مهم این واحد دانشگاهی این بوده که در آموزش با استانداردهای کیفی بالا اعم از آموزش‌های کلاسیک و آموزش‌های حرفه‌ای و در جهت تقویت و گسترش تحقیقات با گرایش کاربردی و فراهم کردن زمینه برای نو آوری‌ها و کارآفرینی و گسترش شرکت‌های دانش بنیان گام بردارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.889 seconds.