.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت به گیلان سفر می‌کند

 شمال نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از سخنرانی دکتر نوبخت، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان رشت خبرداد.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز(9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن 36 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فجر انقلاب، روشنایی جهان اسلام بود آغازی فراگیر که خودباوری، غیرت دینی و اقتدار ملت ایران را نشان داد.

وی با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین و مردمی ترین جشن انقلاب در جهان به شمار می‌رود گفت: همه ما باید از فرصت پر نشاط  دهه مبارک فجر به نحو احسن استفاده کرده و دست آوردهای انقلاب اسلامی را هنرمندانه در این ایام به جهانیان نشان دهیم.

حجت الاسلام اشجری اذعان کرد:برای بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر فقط دستگاه‌های دولتی نیستند که فعالند بلکه این بزرگداشت به عنوان یک سنت حسنه ای که اقشار مختلف درآن فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته صورت می‌گرفت که همه مردم دخیل بودند.

این مقام مسئول اذعان کرد: امسال در دهه فجر با آرمان‌های امام راحل و شهدا بار دیگر بیعت می‌کنیم که حضور جوانان در این مراسم پیام معناداری خواهد داشت.

وی به بازتاب مثبت پیام رهبر انقلاب در جوانان اروپایی اشاره کرد و افزود: پیام جمهوری اسلامی مرزهای کشورها را در نوردیده است و پیام رهبر تاثیر بسیار مطلوبی بر جوانان اروپایی داشته است.

این مقام مسئول در ادامه به ویژه برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: 20 کمیته ستاد دهه فجر در گیلان جهت هر چه باشکوتر برگزاری جشن‌های دهه فجر تشکیل شده است.

وی  اظهار کرد: بیش از پنج هزار فعالیت در مرکز استان، بخش‌ها و شهرستان‌ها و شهرها و ... در بزرگداشت دهه فجر امسال در گیلان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اشجری  تصریح کرد: 540 فعالیت در حوزه ورزش و جوانان، 89 فعالیت در کمیته بسیج، 86 فعالیت در کمیته ایثارگران، 15 فعالیت کمیته کودک و نوجونان، 31 فعالیت در کمیته فرهنگیان و دانش آموزان، 477 فعالیت در کمیته فرهنگی و هنری، 2 هزار جشن در کمیته روستایی و عشایری، یک هزار فعالیت در کمیته بانوان و.... از برنامه‌های کمیته‌های فعال در دهه مبارک فجر در گیلان است.

این مقام مسئول اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس شهدای انقلاب، نمایش رایگان فیلم‌های سینمایی در روزهای 13 و 14 در مجتمع کانون پرورش فکری، برگزاری نشست‌های معرفتی، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، برگزاری نمادین از ورود معمار کبیر انقلاب در فرودگاه سردار جنگل رشت، اهداء 1357 نهال به روستاییان، برگزاری جشن بهترین آرزو برای وطنم همراه با پرواز بالن‌ها در روز 21 بهمن، برگزاری بازی‌های بومی محلی، رونمایی از تمثال شهدای ورزشکار توسط بسیج ورزشکاران، برپایی نقاشی خیابانی انقلاب در خیابان‌های برگزیده رشت، برپایی همایش بزرگ پیاده روی با عنوان انقلاب فجر، انقلاب مقاومت و ایستادگی، و... از جمله مهمترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در گیلان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در روز 22 بهمن 56نقطه راهپیمایی در استان مشخص شده است که سخنران این مراسم، دکتر محمدرضا نوبخت، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری راس ساعت9/30 در مرکز استان برگزار خواهد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.