.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بکارگیری افسر ایمنی در کارگاههای مازندران

 شمال نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مازندران در اجرای طرح بازرسی درون کارگاهی پشگام است، گفت: یک افسر ایمنی در کارگاهها بکارگیری می شود.

به گزارش مهر، علی بابایی کارنامی صبح پنجشنبه در جلسه توجیهی اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی در استان اظهار داشت: استان مازندران در سال های اخیر از لحاظ کمی و کیفی از استان های برتر در زمینه ایمنی و بازرسی کار بوده که این مهم مورد تأیید مسئولان حوزه بازرسی کار وزارتخانه می باشد.

وی افزود: برنامه مستمر ما حرکت به سمت کیفی سازی در این حوزه بوسیله آموزش و توانمند سازی نیروهای انسانی و کارگران و کارفرمایان است و بر مدار آموزش باقی و پایدار حرکت خواهیم نمود و اثر بخشی آن را در استان شاهد خواهیم بود.

این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه به کارگاههای ساختمانی تصریح کرد: با همکاری نظام مهندسی ساختمان برنامه هایی از قبیل آموزش ایمنی به کارگران و پیمانکاران و همچنین اجرای سند راهبردی کاهش حوادث ساختمانی بدنبال کاهش ویژه حوادث در این کارگاهها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی در استان افزود: ارتقاء سطح ایمنی و فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار را در استان با اجرای این طرح با جدیت پیگیری می کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد: در این طرح یک افسر ایمنی در کارگاههای استان خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: پیشگامی و انتخاب مازندران در اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی گواه پیشرو و برتر بودن استان در سطح کشور در مبحث بازرسی و ایمنی کار  است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.