.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجت‌الاسلام ‌تقوی ‌در ‌نشست ‌همگرایی اصولگرایان مازندران:
تاریخ مصرف اصولگرایان هرگز تمام نمی‌شود
شمال نیوز : وی با بیان اینکه لایه‌های زیرین فتنه مهم است و افراد ساده‌لوح را به خیابان آوردند، گفت: مجلس اصولگرا را تحسین می‌کنم که هر فردی که در فتنه ردپا داشت را رد کردند و این مجلس اصولگرا را باید تقویت کرد....
تاریخ مصرف اصولگرایان هرگز تمام نمی‌شود

شمال نیوز : اولین نشست شورای هم گرایی اصول گرایان مازندران عصر چهارشنبه 8 بهمن 93 با شعار« در سایه ولایت، همه با هم؛ نه همه با من» در سالن هلال احمر مازندران و با حضور آیت لله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام تقوی رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور و جمع کثیری از اصولگرایان استان ولایتمدار مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران طی سخنانی پیام این نشست ها را تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا عنوان کرد و گفت: امروز اینجا گرد هم آمدیم تا ضمن بازخوانی انقلاب اسلامی، هرآنچه که مایه بقا و تحکیم انقلاب اسلامی است را پی گرفته و با شناسایی آسیب ها و آفت ها از حریم پاک انقلاب بزداییم.

حجت الاسلام والمسلیمن نورالله طبرسی با بیان اینکه همگرایی دورهم جمع شدن و بازخوانی انقلاب به یا امام و شهدا است، افزود: این یک نشست حزبی نیست چراکه کار حزبی در شان اصولگرایان نیست و همواره حزب، حزب علی و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی تاکید کرد: امروز راهی را که آمدیم راهی خستگی ناپذیر است و تا زنده ایم این انقلاب را حفظ می کنیم .

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: ما آمده ایم تا بگوییم میراث دار انقلابیم و میراث خوار انقلاب نیستیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه اصولگرایی معتقد است آمریکا دشمن شماره یک ما و ملت‌های مسلمان جهان است، گفت: اعتقاد ما این است که لبخند آمریکا نباید ما را فریب دهد و فتنه خط قرمز ما است.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در نخستین نشست شورای همگرایی اصولگرایان مازندران که در سالن اجتماعات هلال احمر استان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه ورود به ایام‌الله فجر هستیم و امام راحل سلسله جنبان این حرکت و این انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه امام راحل بسیار بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: آن حضرت نقشه سیاسی جهان را تغییر دادند و این همه والایی از امام راحل است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان متذکر شد: امام راحل به مردم افسرده، روحیه داد و این کشور را به سرزمینی آتشفشان تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه امروز پرچم امام راحل به دست مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: ایشان امتی را هدایت می‌کنند و مرزهای مبارزه با استکبار، از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر روزی در خوزستان برای مرزهای جغرافیایی کشور می‌جنگیدیم، امروز در سوریه، لبنان، عراق و ... حضور داریم، ادامه داد: امروز آمریکا قدرت بزرگی در مقابل خود می‌بیند که موج بیداری اسلامی است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان اظهار کرد: انسان‌ها به مقدار توانایی خود در جامعه موثر هستند و هر کسی بخواهد در جامعه تاثیرگذار باشد باید امکانات تاثیرگذاری و توانمندی‌های لازم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در غیر این صورت نمی‌توان در جامعه اثرگذار بود، گفت: تحولات اجتماعی همیشه مدیون انسان‌های تاثیرگذار بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه انقلاب‌ها و تحولات اجتماعی مدیون نقش‌آفرینانی است که در جامعه تاثیر داشتند، ادامه داد: این از اصول اسلامی است که  تا در خودمان تحول ایجاد کنیم نمی‌توانیم در دیگران اثرگذار باشیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه افسردگی، ناامیدی و انزوا در مکتب اهل بیت (ع) وجود ندارد، تصریح کرد: شخصیت کسانی که در مکتب ولایت فقیه شکل می‌گیرد، هرگز در مسائل اجتماعی مایوس نشده و صحنه را ترک نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه برکت‌ها و زیبایی‌ها از کسانی است که قدرت اثرگذاری را پیدا کردند، ادامه داد: هرگز نمی‌خواهیم موجودات بی‌خاصیتی باشیم.

تقوی با بیان اینکه این اثرگذاری علاوه بر محیط خانوادگی بلکه باید در صحنه اجتماع باشد، اظهار کرد: مقدمات این تاثیرگذاری، قرار گرفتن در کنار هم است.

وی با بیان اینکه هر اصولگرایی در موضعی از خدمت قرار گیرد و کار کند از ما است، تصریح کرد: اصولگرایی شاخصه‌ها و ضوابطی دارد که باید به آن توجه کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه اصطلاح اصولگرایی را مقام معظم رهبری خلق کردند، افزود: رهبری در آوا‌خر دولت اصلاحات، اصطلاح اصولگرایی را مطرح کردند که جریانی ایجاد شد و براساس این موج، هشت سال سکان اجرایی کشور در اختیار این موج بود.

وی با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی دولت اعتدال زود است و باید به دولت فرصت دهیم، تصریح کرد: همه دولت‌ها ضعف‌ها و قوت‌هایی داشتند.

تقوی با اشاره به اینکه در دوران دولت اصولگرایان، ضعف‌ها و قوت‌هایی بوده که قوت‌ها بیشتر بوده است و نباید بی‌انصافی کنیم، ادامه داد: اگر هم ضعف‌هایی پیدا شد ابتدا خود اصولگرایان علیه آن ضعف‌ها برآشفتند.

وی با بیان اینکه برخی ضعف‌های دوران مدیریت اصولگرایان ضعف‌های مهمی بوده که منکر آن نیستیم، گفت: اما نمی‌پذیریم که دوران اصولگرایی را به صورت کامل سیاه نشان دهند و با دلیل و مدرک این مسئله را ثابت می‌کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه دولت اعتدال، کارهای دولت اصولگرایان را افتتاح می‌کند، افزود: باید نگاه منصفانه به همه دولت‌ها داشت.

وی با بیان اینکه بعد از استقرار دولت یازدهم، مجموعه‌ای از اصولگرایان به ملاقاتم آمدند و پیامی برای آیت‌الله مهدوی‌کنی داشتند، خاطرنشان کرد: پیام آنها این بود که اصولگراها در این انتخابات موفق نشدند و شکست خوردند، عده‌ای ناامید، سرخورده و منزوی شدند و عده‌ای هم از پست‌های خود اخراج شدند و سرگردان هستند.

تقوی با اشاره به اینکه آن عده می‌خواستند آیت‌الله مهدوی‌کنی مانع از افسردگی نیروها شوند چرا که خسارتی برای جامعه است، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت از اصولگرایان ناراحت است و بیان کرد که در انتخابات اخیر التماس کردم که اصولگرایان به اجماع برسند اما این کار را نکردند.

وی با بیان اینکه ما حزب نیستیم، افزود: بیش از 80 درصد از جریان‌های اصولگرایی در نشست‌های ما حضور می‌یابند.

این مسئول با اشاره به اینکه به دنبال همگرایی در جریان‌های اصولگرایی بودیم، گفت: باید در صفی باشیم که هر تیری که ولی فقیه را نشانه گرفته، به ما برخورد کند و رهبری امت اسلامی به دست ایشان باشد.

وی با بیان اینکه اصولگرایی شرط و ضابطه دارد و هر کسی نمی‌تواند این عنوان را بر روی خود بگذارد، ادامه داد: اصولگرایی در منافع کلی نظام مشخص می‌شود نه منافع حزبی افراد.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گفتند اصولگرایان امتحان خود را پس دادند و تاریخ مصرف اصولگرایان تمام شده است، تصریح کرد: تاریخ مصرف اصولگرایان هرگز تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اصولگرایی معتقد است آمریکا دشمن شماره یک ما و ملت‌های مسلمان جهان است، افزود: اعتقاد ما این است که لبخند آمریکا نباید ما را فریب دهد و فتنه خط قرمز ما است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان ادامه داد: فتنه‌گران نمی‌توانند میراث‌دار شهدا باشند و این انقلاب از برکت خون امام راحل و شهدا است.

وی با بیان اینکه لایه‌های زیرین فتنه مهم است و افراد ساده‌لوح را به خیابان آوردند، گفت: مجلس اصولگرا را تحسین می‌کنم که هر فردی که در فتنه ردپا داشت را رد کردند و این مجلس اصولگرا را باید تقویت کرد.

تقوی با اشاره به اینکه رهبری در تمام بیانات‌شان گریزی به فتنه می‌زنند تا هرگز این مسئله را فراموش نکنیم، ادامه داد: فتنه‌گران راه‌ها را تجربه کردند و نمی‌توان آنها را زود شناخت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه انتشار اسناد کسانی که پشت صحنه فتنه بودند مهیا شود.

تقوی با بیان اینکه نمی‌خواهیم اصولگرایان منزوی شوند، گفت: با برگزاری این نشست می‌خواهیم در جامعه نشاط ایجاد کنیم و درصدد کاهش دغدغه‌های مقام معظم رهبری هستیم، گفت: رهبری نارحت هستند که با اعمال و رفتاری یک نیروی مومن منزی شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ما به فکر ایجاد جریان انتخاباتی نیستیم و اگر کسی بخواهد در جلسات ما چنین اقدامی کند جلوگیری می‌کنیم، متذکر شد: انتخابات ساز و کار دارد و زمان آن توسط وزارت کشور مشخص می‌شود و این جریان وقتی رهبری می‌فرمایند از دولت حمایت کنید ما نیز به پیروی از رهبری دفاع می‌کنیم و هر مسئولی از کشور که برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کند، دست او را به گرمی می‌فشاریم.
/photo/DSCF4709-copy.jpg

/photo/DSCF4712-copy.jpg/photo/DSCF4716-copy.jpg/photo/DSCF4726-copy.jpg/photo/DSCF4738-copy.jpg/photo/DSCF4745-copy.jpg/photo/DSCF4750-copy.jpg/photo/DSCF4758-copy.jpg/photo/DSCF4785-copy.jpg/photo/DSCF4829-copy.jpg/photo/DSCF4821-copy.jpg/photo/DSCF4852-copy.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آریا 9 بهمن 1393
تمام شده است.باور کنید تمام شده است.
برای اثبات، یک انتخابات بدون نظارت استصوابی برگزار کنید،نتیجه خود گویای همه چیز خواهد بود.
نا شناس 9 بهمن 1393
حاج آقا قربون خدا برم كه چرخو برگردوند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نا شناس 9 بهمن 1393
حاج آقا تاریخ مصرف اصولگرایان خیلی وفته تموم شده مطمئن باشین اگه همه جناحها بتونن تو انتخابات شرکت کنن اصولگرایان هیچوقت رنگ پیروزی رو نمیبینن همین100هزارتایی رای هم که هم کیشان شما در مجلس دارن از برکت شمشیر ژانوس آقای جنتی می باشد ولاغیر
پيمان 9 بهمن 1393
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بايد فراجناحي باشد و فراجناحي صحبت كند
نا شناس 9 بهمن 1393
تاپول بیت الحال ببخشید بیت المال است تمام نمیشه........
نا شناس 9 بهمن 1393
م.ر. هم که جزو دار و دسته خودتون بود؟!
نا شناس 9 بهمن 1393
مجلسی که 170 نفرش از طریق محمدرضا رحیمی ساپورت شدند، حتماً باید تقویت بشه!!!
اکبر جوادی 9 بهمن 1393
حمایت بی شائبه جنابعالی از محمد رضا رحیمی نشانگر این است که وضع چطور می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!.
نا شناس 8 بهمن 1393
تارریخ مصرف آنها تمام نمیشود چون تمام منابع در اختیار آنهاست و رقیب تقریبا"خلع سلاح!
123 8 بهمن 1393
اگر چیزی قابل مصرف باشد لاجرم تاریخ مصرف هم باید داشته باشد .رکود و ایستایی مخصوصا در افکار ونظریات موجب بحران وگریز طرفداران میشود .پویایی و به روز بودن بر اساس مقتضیات زمان زمینه را برای تلاش ومطالعه ومعرفی آیین واعتقادات فراهم مینماید.نسل حاضر نگرش آقای تقوی را قطعا پذیرا نمیباشد .
پاسخ ها به این نظر
124 9 بهمن 1393
اتفاقا مدیران اصولگرای جوان و تحصیلکرده دولت نهم و دهم نشان دادند که از بابابزرگهای دولت یازدهم و دهه ی 60 خیلی بروزتر و علمی تر هستند .
نا شناس 9 بهمن 1393
124جان مملکت داری بچه بازی نیستاونم تو این شرایط سخت و بحرانی.این ها دو ساله دارن خرابکاری ها رو سروسامان میدن
نا شناس 9 بهمن 1393
حاج اق تقوي وقتيكه شيخ اصولگرا ( ناطق نوري ) با اصلاح طلبان بيعت انتخاباتي ميبندد چگونه تاريخ مصرف نداشته باشد اصولگرايي كه در ظاهر اصولگرا ولي در باطن بويي از اصولگرايي ندارد اصولگراي واقعي كسي است مطيع امر ولايت باشد
على 9 بهمن 1393
آقاى ناشناس محترم آن كسانى كه رحيمى مدعى كمك به آنهاست مجلس قبل بود نه مجلس فعلى ،اصولگرايى يعنى پاك دامنى يعنى پاك دستى ،يعنى اعتقاد به اسلام ناب،اعتقادبه ولايت،يعنى هميشه به امورات اصلاحى فكرميكند،يعنى دشمن ستيز بودن ،بصيرت داشتن،دسوزمردم بودن،اگراصلاح طلبان فعلى منضورشان همين هاباشد ،ماهم اصولگراى اصلاح طلب هستيم. نهاصلاح طلبى كه باشعارخطامام باامريكا جهت براندازى انقلاب امام كمك كند؟!!!! فتنه كند ؟!!
پاسخ ها به این نظر
فرشاد 10 بهمن 1393
فعلاً که بوی متعفن فساد در دولت پاکدست قبلی (که قبلاً همه اصولگراها در طرفداری از آن از یکدیگر سبقت می گرفتند و در حال حاضر همه اصولگراها از آن تبری می جویند!) همه جا را عطرآگین نموده است! (بابک زنجانی، سعید مرتضوی، محمد رضا رحیمی، و ...)
نا شناس 10 بهمن 1393
اونقدر از طریق رحیمی این نمایندگان ساپورت شدند که تاریخ مصرفشان و هزینهای گزاف انتخاباتی شان حالا حالاها تموم نمیشه
مجتبی امامی 10 بهمن 1393
حاج آقا تاریخ مصرف برای موادی است که مصرف شدنی هستند ،مثل تاید،روغن ،دستمال کاغذی .خدا نکند که اصولگرا ها به مانند اینها باشند.اما حاج آقا یادتان هست چند ماه قبل که یکی از خانواده های آقای محمدرضا رحیمی فوت کرده بود گویا مادر ایشان به رحمت خدا رفته بودند وحضرتعالی به مجلس ختم آن تشریف برده بودید وبا خبرنگاری درخصوص جناب معاون اول دکتر احمدی نژاد مصاحبه فرموده بودید وایشان را انسان با تقوا ،با اینان وهزاران القاب دیگر معرفی کرده بودید،انتظار نبود از شماها که همیشه ادعای مبارزه با فساد می نمایید این چنین فرمایشاتی به زبان رانده شود. اگر این طور فکر کنیم به بیان شما تاریخ مصرف تمام شده .البته از جنابعالی بعید است که به تبلیغ انتخابات زودرس دست زده اید که خلاف قانون می باشد؟؟؟؟؟!!!!!
نا شناس 10 بهمن 1393
پول مردم رو برگردونید ..................
نا شناس 11 بهمن 1393
شهرام جزايري رافراموش كرديدكه به رييس مجلس وقت نمايندگان اصلاح طلب ورييس جمهورتان هم پول دادبابك زنجاني هم دست پرورده شماست
رها 11 بهمن 1393
124جان جناح اصولگرا شبیه خودروی پیکان خودمان میباشد که بعد ازنیم قرن دستگیره اش عوض نشده که هیچ حتی خریداران داخلی از آن رویگردان ومتقاضی خارجی هم ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.