.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل مالی در آموزشکده امام صادق (ع) بابل

شمال نیوز: رئیس آموزشکده امام صادق (ع) بابل از احداث فضای آموزشی جدیدی در این مکان به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع خبر داد.

علی‌اصغر بزرگی در گفتگو با خبرنگارشمال نیوزدربابل بیان داشت: این مرکز از نظر تجهیز کارگاه و آزمایشگاه با مشکل مالی مواجه است وامیدواریم با همکاری خیران، مسئولان استانی و شهری این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.



وی با اشاره به اینکه تنها راه برون‌رفت از بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان توجه ویژه به مراکز فنی‌وحرفه‌ای است، افزود: عملکرد آموزشی، عمرانی و علمی این دانشکده، کیفی‌سازی فضای آموزشی موجود از مهم‌ترین اهداف عالی این دانشکده است.



این مسئول درادامه از اجرای 60 طرح در این آموزشکده خبر داد که به‌زودی این دانشکده به دانشگاه ارتقاء پیدا می‌کند.



رئیس آموزشکده امام صادق (ع) بابل با اشاره به اینکه در این مرکز 2 هزار و 200 دانشجو در 15 رشته کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش تعداد دانشجویان این مرکز آموزشی، موفق شدیم شش رشته جدید کارشناسی و کاردانی در کمیته توسعه رشته‌ها در استان به تصویب برسانیم که برای تصویب نهایی به دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ارسال شده است.



بزرگی با بیان اینکه ارتقای آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای به سمت دانشکده شدن و تحصیلات تکمیلی برای مقطع فوق‌لیسانس از اهداف مسئولان این دانشکده است، خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای و توجه ویژه دولت به این امر تنها راه برون رفت از بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان توجه ویژه به مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای است لذا باید نگاه دقیق‌تری به این مراکز شود که لازمه تحقق این هدف مهیا و تجهیز فضای آموزشی موجود و به‌روز شدن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها است.



این مسئول با تاکید بر اینکه این مرکز از نظر تجهیز کارگاه و آزمایشگاه با مشکل مالی مواجه است، مطرح کرد: امیدواریم با همکاری خیران، مسئولان استانی و شهری این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.



وی با قدردانی از خیران این مرکز، ادامه داد: اهداء زمینی در جوار این مرکز به متراژ 512 مترمربع به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال از سوی خانواده مرحوم رمضان نجف‌پور، تجهیز سایت دانشکده توسط حسن‌علی طالبیان به نام فرزند شهید خود به مبلغ 200 میلیون ریال، راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه خیران دانشجویی به مبلغ 40 میلیون ریال از سوی حسین اخلاقی و ابوتراب شکوهی از جمله مساعدت خیران این مرکز بود.



رئیس آموزشکده امام صادق (ع) بابل از احداث فضای آموزشی جدیدی در این مکان به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع خبر داد و افزود: تاکنون 3 هزار و 300 مترمربع از این بنا آماده افتتاح است.



وی تهیه تابلو مناسب برای سر در ورودی دانشکده را از مهم‌ترین برنامه‌های آتی برشمرد و گفت: برای داشتن ورودی در شأن این مرکز علمی، به کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر امیرکلا نیازمندیم که قول مساعد برای انجام این مهم دادند.



رئیس آموزشکده امام صادق (ع) بابل خاطرنشان کرد:در گذشته نیز زمینی به مساحت 4 هزار و 700 مترمربع توسط مرحوم جانی‌تبار و زمینی به مساحت 4 هزار و 450 مترمربع از سوی ابوتراب شکوهی اهدا شد و تهیه تجهیزات اداری از سوی سیدرضی هاشمی برای این مرکز انجام گرفت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1393
چطوردراين مملكت يكي ازحاميان تندروفتنه ي 88 رييس مي شود ؟معني اعتدال رافهميديم.روحاني مچكريم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.