.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ استقبال از سردار آزمون در زادگاهش
بازیکن ارزنده گلستانی تیم ملی فوتبال ایران دیروز وارد زادگاهش شد و مورد استقبال جمعی از هواداران قرار گرفت.

 شمال نیوز: سردار آزمون مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال ایران که در بازیهای جام ملتهای آسیا توجه‌ها را به خود جلب کرد دیروز وارد گرگان شد و مورد استقبال مردم و برخی مسئولین قرار گرفت.
 
سردار بعد از پیاده شدن از هواپیما و گرفتن چندین عکس یادگاری در فرودگاه گرگان به سمت گنبد کاووس زادگاهش حرکت کرد و مراسم استقبال از سردار آزمون در گنبد کاووس برگزار شد. سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان عضو تیم روبین غازان روسیه است که در جام شانزدهم دو گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. عکس های ابطالب ندری عکاس مهر از استقبال گنبدی ها از سردار آزمون را در زیر می بینید.
 

(تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش   (تصاویر) استقبال از سردار آزمون در زادگاهش
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1393
چشم نخوره ایشاالله اگر فاتح جام بودیم فکر می کنم نه یک گوسفند بلکه صد تا گوسفند قربانی می کردند. آخر سطح ما اینه ؟!!!!! باید باور کنیم که لیاقت ما کسب جام بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.