.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه افشاگرانه رحیمی به احمدی‌نژاد ؛
رحیمی محکوم امروز، چوب آبروبری‌های شما را می‌خورد/ بازی را در صحنه رفاقت باختم/ مرا سکه یک پول کردید
معاون اول دولت دهم در نامه‌ای افشاگرانه به سوابق دوستی خود با محمود احمدی‌نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد.

به گزارش شمال نیوز، متن کامل نامه‌ رحیمی به احمدی نژاد که در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح ذیل اسیت:

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم دولت های نهم و دهم

سلام علیکم

این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟

البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.

زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من. در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!
در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که:
ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در 5 سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!

آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!

یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!

همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.
من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از 5 سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام، این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!

برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:
همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف 5 سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟
درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام
محمد رضا رحیمی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مفیدمنصوری 7 بهمن 1393
مادرم مریض بود.سرطان داشت داروپیدانمیشد علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی حاضربودیم میلیاردهاتومن خرج کنیم تابتوانیم نجاتش دهیم میدونی چراداروپیدانمیشد؟
چون شما شاهزاده بودین ومردم رعیت... قطعنامه راورق پاره میدانستین. رنج مردم برایتان مهم نبود.فقط بفکرهاله نور واستهاله های آسمان خیال بودین شما بویی ازاسلام نبرده بودین بلکه برای تخریب زندگی مسلمانان آمده بودین این سزای امروزشماست. دکتراحمدی نژادهم شایدوقتی دیگر...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 بهمن 1393
واقعا موضوعه دارو و درمان در اون معضل همه بوده وحتی همین آقای حیاتی اخبار گو در تیر 91دربدر دنبال دارو بود در هلال احمر و من هم اونجا مثل اون دربدر ..خداییش الان وضعیت خیلی خوب شده.
نا شناس 7 بهمن 1393
یعنی نماینده ها را ما اینطور انتخاب می کنیم؟
عمار 7 بهمن 1393
قصه محمود همچنان ادامه دارد...
شهرام اطاقسرایی 7 بهمن 1393
قبلا چشم همه چشمی توخریدن خونه و ماشین بود اما متاسفانه ابروریزی این دولت اون دولت شده من بزرگترم اون بزرگتره پس منافع مردم کشور چی؟ معاون اول دولت کاربه حزب گروههای من دراوردی ندارم قانون قانونه ؟حداقل امضایی این مرد زیر چهارتا قرارداد خارجی بوده اون هم مثلا بقیه بزرگواران ر.ب . ز . ح . میخوندیدی ناسلامتی یک روزی کاره مملکت بوده اگر قانون قانون بوده چرا ان موقع کاری نکرده مصونیت داشته یاقانون حریف نمی شوده اون موقع صلاح جامعه نبود الان صلاح چرا؟؟اقایان کمی هم فکر مردم باشید کمی هم مملکت داری علی واریادبگیریدخواهشن همه چیز اسلام داشتن ریش و بستن یقه تابالا نیست اصل رورها کردیم فرع چسبیدیم
نا شناس 8 بهمن 1393
جناب رمدانی عزیز سلام
عرض کردم کمپین برائت از احمدی نزاد راه اندازی کنید کامنت را نزدید.
اینست عاقبت تملق و چاپلوسی وفساد.
الان هم افراد متملق وچاپلوس دور بر بعضی مسولین گرد امده اند وبه انحای مختلف تعاریف کذا وکذا میکنند در صورتی که ان مدیر و مسول در ته دل به به او میخندد.
از امکانات بیت المال استفاده می کند فقط وفقط نان تملق اش را می خورد
ابراهیمی بشلی 8 بهمن 1393
تقدیم به همه کسانی که وقتی نام احمدی نژاد رو می شنیدن ، از شدت تعصب رگ گردنشون به اندازه یه خودکار متورم میشد و می گفتن رجایی زمانه ماست. خیلی آدم سالمیه و از این مزخرفات
احمدی نژاد مملکت رو سر لج بازی ، خرافه پرستی ، جانب داری های ناشایست و اقدامات خودسرانه به قهقرا کشوند.
یه نفر نبود به این نفر بگه ، آقای نسبتا محترم ، اینی که داری روش شرط می بندی مملکته ، نه جیب بابات.
مهدی 8 بهمن 1393
خداوندا ما را به راه راست هدایت کن...این هم آخرین داستان ریاست جمهوری چندین سال گذشته...
101 8 بهمن 1393
آقای رحیمی کی توی کیسه پول میکرد ودرکردستان برای انتخابات خرج میلیاردی میکرد اینقدرمظلوم نمایی نکنید
gho rbanpour 8 بهمن 1393
اقاي شهرام شب پره اطاقسرايي حرفهاي چهارتا يه غازشما بدرد مردم صورت وتهمتن كلاميخورد بحث قياس است وارزيابي
آوش 8 بهمن 1393
آقایان دعوا نکنید .سفررنگین است باهم بخورید
نا شناس 8 بهمن 1393
حاجی کردان ما را هم احمدی نژاد به چالش کشاند که من هنوز هم معتقدم او که قبل از انقلاب در دانشکده فنی ساری درس می خواند برای ما اکنون از هزار تا دکتر هم بالاتر بود ولی همین احمدی نژاداصرار می کرد که ایشان استعفاء ندهد و در روز استیضاح هم حضور پیدا نکرد و دفاع نکرد
من کاری به مشکلات رحیمی ندارم ولی مرحوم کردان را به تعبیر ولی امرمان مظلوم ترین خدمتگذار می دانم هیچوقت جانفشانی های زمان انقلاب ایشان را از یاد نمی برم
یادش گرامی و روحش شاد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 بهمن 1393
ولی امرمان ، کی فرمودند کردان مظلوم ترین خدمتگذار؟!
کردان بدتر از رحیمی ! رحیمی بدتر از کردان!
اگر بود امروز باید حساب پس میداد!
نا شناس 8 بهمن 1393
به به هر دم از این باغ بری می رسد... آین آه مردم بیچاره هست که گول شعارهای عدالت محور احمدی نژاد رو خوردن... احمدی نژاد مملکت رو ویران کرد و رفت.... بلایی که این آدم به این مملکت رسوند چنگیز مغول نکرد...شمال نیوز جراتشو نداری این کامنت رو بذازی... مطمئنم.
پاسخ ها به این نظر
صدوقی 8 بهمن 1393
شما اصلا از چنگیز خان مغول چقدر اطلاعات داری چند تا کتاب در بارش خوندی
آشنا 7 بهمن 1393
محکومیت اقای رحیمی به زمان ریاست ایشان به دیوان محاسبات برمیگردد که سال 82 تا 84 بوده ربطی به دولت احمدی نژاد ندارد برادر ناشناس دیوان محاسبات زیر نظر مجلس فعالیت میکند که آنزمان رییس مجلس جناب حداد عادل بود و لاریجانی .
نا شناس 8 بهمن 1393
آقای یا خانم آشنا تو میدونستی رحیمی دزدی کرده احمدی نژاد نمیدونست؟پس چرا ایشون و معاون اول گذاشت.شاید چیزهای دیگه وسط بوده......
آشناتر 11 بهمن 1393
آقای آشنا نامه ی آقای رحیمی را یکبار دیگر بخوان شاید متوجه شوی و آدرس غلط ندهی عزیز
نا شناس 8 بهمن 1393
مملکت رو دست کیا داده بودیم!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 بهمن 1393
اقا محمود و دوستان
سید محمد 8 بهمن 1393
با این صحبتها میخواهید خودتان را تبر ئه کنید یعنی قوه قضایه اشتباه میکند باز باید دنبال دانه زیزها میرفت خداوند انشاالله عاقبت همه مارا ختم بخیر کند
علي 8 بهمن 1393
اينو خوب اومدي آقاي رحيمي :
هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید........
از روي داستان اين آقايون سال ها بعد كتاب ها و فيلم هاي زيادي ميشه تهيه كرد
ایرانی 8 بهمن 1393
اقای رحیمی از احمدی نزاذ بگذریم
تو که انهمه متشرع بودی با خودت نگفتی در ازاء کمک ابدالی چه قسمی از بیت االمال
را می بایست بپردازی؟ و فردای قیامت به خدا چه پاسخی بدهی؟
ول کن اقا .
هیچکدام از شما از خدا نمی ترسید
شاید اصلا اعتقاد ندارید
عباس 8بهمن 93 8 بهمن 1393
اقای دکتر شماره حساب بده کمکهای مردمی واست بفرستیم دو میلیارد جریمه در مقابل این اخلاس چیزی نیست بده مثل اقفای رفیق دوست سابق کار پرداز زندان اوین شو اونجا هم اره...........
ابراهيمي 8 بهمن 1393
آقاي رمداني محترم چرا كامنت هايي كه واقعيت رو ميگه چاپ نمي كني؟
نا شناس 8 بهمن 1393
فقط یه چیز رو مطمئنم !

حالم از این مسئولین ..... بهم میخوره !!!

قسم میخورم !هر کدوم از اینها ! چه مدیر باشه ! چه وزیر باشه ! چه نماینده باشه!! .... حاضرن برای 100 هزار تومن منفعت بیشتر ، حقوق و منافع کل مردم ایران و کل کشور رو ندیده بگیرن و پایمال کنن.
این صفت ، بارزترین شاخصه یک انسان پست !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 8 بهمن 1393
والله برب بكعب اينها همه زير سر احمدي نزاد فريبكار است امثال رحيمي وزنجاني و... همه بازيچه احمدي نزاد هستند
m 8 بهمن 1393
تره اوسار بزه که نداشته که.هی من من /بگم بگم/دربیاردنه من اطلا شومبه خارج/مره ول هکانین
نا شناس 8 بهمن 1393
دزد کثیف مال مردم خور
کتابدار مازنی 7 بهمن 1393
امثال مطهری و این سیاسیون برای انتخابات بردن حذبی از حذب دیگر دست به چه کاریهای نمی زنند در این میان آنچه که فراموش می شود همان گرفتاری و رنج از گرانی مردم فهیم ایران است
نا شناس 7 بهمن 1393
آقای احمدی نژاد کجایی ؟
شمالی ریکا 7 بهمن 1393
حقش اعدام بود. حق همه ی ما رو خورد
نا شناس 7 بهمن 1393
پاک ترین دولت تاریخ انقلاب فعلا داره بدتربن و فاسدتربن دولت انقلاب می شه. خدای باری تعالی چه خوب می فرماید : "ان الله لا یحب کل مختال فخور"
م تنها 7 بهمن 1393
خدا لعنت كنه خائنين به اين نظام ، مملكت و امام وشهداء را كه حرف ولي امر مسلمين را نشنيده مي گيرند، خدا لعنت كنه آنهائي كه به خون پاك اين شهداء خيانت مي كنند، خدا آبروي همه آبرومندان را حفظ كنه .
خدايا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشي وما رستگار
ناشناس 7 بهمن 1393
ای روزگار ای روزگارررررررر ..........................
جعفریان 7 بهمن 1393
درود بر محمود مردمی نژاد
اگر راست میگند و مردند بیان مناظره بگذارند تا حق از ناحق معلوم بشه
آقای دکتر چندین طرح بزرگ برای مردم مستضعف جامعه انجام داده که همین دعای مردم از ایشان محافظت و مصونیت بهمراه خواهد داشت
اگر بحث اختلاس و خوردنه کدوم دولت اختلاس نکرده و بخوربخور نداشت
دکتر دوستت داریم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 بهمن 1393
گدا پروری
جوان 7 بهمن 1393
به راستی کجای کشورمان اسلامی است؟؟؟
مم 8 بهمن 1393
لطفا مسولین قوه قضاییه و وزارت اطلاعات هویت این نمایندگان که کمک دریافت کردن را مشخص نمایند ..
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 بهمن 1393
مناظره میخواهید چکار
اظهر من اشمس است
دیگه چی مونده ...
نا شناس 8 بهمن 1393
این آه موسوی خاتمی وهاشمی و...است که جعبه سیاه احمدی نژاد را باز کرد
نا شناس 8 بهمن 1393
جناب آقای رحیمی سلام علیکم اینجانب بعنوان ناچیزترین فرد جامعه نه هیچوقت توان نوشتن نداشتم ونه به خود اجازه داده ام قلم فرسایی کنم چرا که عقلانیت را دررویا میبینم و احساس و عواطف را مستولی و غالب و هرچه تلاش کردم نتوانستم خود را قانع کنم که سوال نکنم و به خود قول داده ام اولین و آخرینم باشد
جناب آقای رحیمی این ملت شریف هیچ وقت جناب آقای احمدی نژاد را مبرا و مصون از خطا نمی داند همچنانکه نمی تواند خدمات ایشان را نادیده انگارداما آنچه که میبینیم افراط است و تفریط همچنانکه اگر یک روز به آقای رفسنجانی کمتر از آیت ا... میگفتیم جرم بود و نه حال حاضر که هرکس هرچه میخواهد نثارش میکند
اما کلام کوتاه کنیم وانصاف و وجدان را مقصر گیریم که در نامه شما وجود ندارد که شاید از باب عاقبتی است که گرفتار ان شده اید و شاید هرکس بود همینگونه میکرد که شماکردید و اما جناب آقای رحیمی:
-شما گفتید اقای احمدی نزاد از شما دفاع نکرد مگر ایشان نگفته اندآقای رحیمی در دوران مسولیتشان در دوره ریاست جمهوری بنده یک ریال هم... نکردند به نظر شما این دفاع نیست؟اگر قبل از دوره ایشان کاری کردید ایشان باید از شما دفاع کنند؟
-اگر ایشان می گفتند جنابعالی در دوره قبل از ریاست جمهوریشان پاک بودیدآیا این طرفداری متعصبانه و کورکورانه ازشما نبود ؟ و دیگران ایشان را به این متهم نمیکردندکه قصد اختلال در کار قوه قضاییه را دارند؟
-شما که فرمودید یک میلیارد و خرده به آقایان داده اید پس چرا قوه قضاییه بیشتر از این مبلغ شما را محکوم کرده ؟آیا شما قصد تخریب و اتهام قوه قضاییه را ندارید که بی جهت برای شما پرونده سازی کرده؟
اگر واقعا نکرده اید آقای احمدی نژاد باید از شما دفاع کنند و یا کسانی که از شما پول گرفته اند؟
آیا روزی که معاون پارلمانی ریاست جمهوری بودید و دو برگه روی هم گذاشته بودید که اولی شامل کمک به مساجد و برگه زیرین که ازنمایندگان مخفی کردید و قصد تدلیس انها را داشتید و شامل انصراف از استیضاح اقای کردان بود و نمایندگان متوجه موضوع شدند و شما را ازمجلس بیرون انداختندآ نجا هم آقا احمدی نژاد مقصر بود؟
- از فرمایشات جنابعالی چنین بر میآید که آقای احمدی نژاد با اوهام و تخیل مملکت را اداره میکرد شما چرا به خود اجازه دادیدمعاون یک ادم خیالاتی باشید؟
فکر نمیکنید عطش قدرت چشم و گوش شمار ابسته بود پس اگر احمدی نژاد خیانت کرد شما هم خائن هستید.
شما به مانند شاگرد مدرسه ای هستید که وقتی نمره خوب میگیر د به والدین خود میگوید خودم گرفتم و هر وقت بد میگیرد میگوید معلم به من داد شما خدمات دولت را به خود نسبت میدهید و خیانت را به پای آقای احمدی نژاد.
-برادر بزرگوار چرا الان میگویید ایشا ن چنین و چنان بود اگر آن موقع برای نظام و اسلام سکوت کردید لطفا الان هم برای همان مقدسات سکوت اختیار کنید
وبماند و خدا رحم کند به تبلی السرائر با آرزوی تفیق برای همه خدمتگزاران و نابودی خائنین گرجی کارمند صدا و سیمای مازندران
پاسخ ها به این نظر
سعيد 9 بهمن 1393
باسلام - هر وقت جاي آقاي رحيمي بوديد و به ابروتون چوب حراج گذاشتن و بازهم محترمانه صحبت كرديد شما درست ميگويد - جناب آقاي رحيمي تقريبا در همه جا نوشته من پست نميخوام اين جناب دكتر احمدي نژاد بودند كه خودسر عمل ميكردند - ايشان در يه زمان تو خونه بست نشسته بودند و به حرفاي آقا هم توجه نميكردند و اين جناب آقاي رحيمي تو اون ده روز مملكت رو اداره ميكردند انصاف هم چيز خوبي آقاي كه جرات نداري حتي نام تو عنوان كني
نا شناس 8 بهمن 1393
با سلام آقای احمدی نژاد برای اینکه رئیس جکهور شوی چقدر برایت هزینه دادیم چقدر صورت مردم بی گناه فقط به خاطر اینکه به خیایان آمده بودند سیلی خورد چقدر رهبری برایت مایه گذاشت قدرش را ندانستی ندانستی برادر رفتی سراغ جاده و جنبل و هاله نور خدایا.....
پاسخ ها به این نظر
منصف 8 بهمن 1393
حضرت آقا امام خامنه ای خودشان فرمودند دولت نهم و دهم شعارهای انقلاب را احیاء کردند و برای ملت ایران و کشور زحمت کشیدند ، محکومیت آقای رحیمی ، به زمان ریاست ایشان به دیوان محاسبات برمیگردد که سال 82 تا 84 بوده ربطی به دولت احمدی نژاد ندارد برادر ناشناس دیوان محاسبات زیر نظر مجلس فعالیت میکند که آنزمان رییس مجلس جناب حداد عادل بود و لاریجانی ، تخلف ایشان در دوران معاون رییس جمهور نبوده که آقای احمدی نژاد پاسخ بدهد .
نا شناس 11 بهمن 1393
جناب منصف نامه رحیمی به احمدی نژاد را دوباره بخوان
نا شناس 9 بهمن 1393
داوطلب شجاع نامزدی ریاست جمهوری دهم از مازندران چه کسی بود که به کانون های قدرت و ثروت وصل نشد؟ در روز 15 اردیبهشت سال 84 مصاحبه کدام داوطلب مازندرانی ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات وزارت کشور توسط آقای حسینی بای خبرنگار صدا و سیما از اخبار شبکه یک تلویزیون در ساعت 7 غروب آن روز پخش شد ؟ مشروح آن مصاحبه را پخش کنید . آن مصاحبه نیاز امروز سیاستمداران است .... مشروح خبر در آرشیو شمال نیوز موجود است ....
گل اقا 9 بهمن 1393
همه بنام دین خوب پول به جیب زدید
مسیح 8 بهمن 1393
فقط 12000000000ریال برابی مرذم محروم وفقیر خرج مکردید خودت هم مریض بودی ...........................
محمد 10 بهمن 1393
وقتی این مطالب رو خوندم یهو فکرم پیش پدر کارگر و نازنینم رفت که بنده خدا دو جا کارگری میکرد اما نون حلال میاورد خونمون و اونقد لذت داشت . من به پدرم افتخار میکنمو دست و پاشو هم میبوسم براش جبران تمام زحماتشو میکنم . اما متاسفم برای این آقایون سیاسی که هر لحظه فکرشون به بیت المال مردمه . من حقیر نه این دنیا و نه اون دنیا نه از حقم میگذرم و نه به این جور آدمها هیچ ارزشی قائل نیستم فقط در ظاهر خوب به نظر میرسن اما در باطن چیزه دیگه ای هستن .
سوادکوهی با غیرت 10 بهمن 1393
ما رسانه مستقل و آزاد نداریم که بیاید خیانت‌های این افراد را برای مردم شفاف‌سازی کند، گفت: بنابراین وقتی باهم درگیر می‌شوند از مفاسد یکدیگر پرده برمی‌دارند و بخشی را که ناشی از عصبانیتشان می‌شود و خودشان در آن جرم نقشی ندارند، به جامعه توضیح می‌دهند.در ایران به دلیل نبود حزب، اسپانسرهای بخش خصوصی در راه رضای خدا کمکی انجام نمی‌دهند و توقعاتی از کاندیداهایی که به آن‌ها کمکی مالی کرده‌اند، دارند مانند توقعاتی که آقای بابک زنجانی داشت و درازای پولی که به نمایندگان مجلس داد، سوء‌استفاده‌هایی کرد که امروز در دادگاه است؛ شهرام جزایری و غیره ... به همین ترتیب. این افراد در قبال کارهایی که انجام دادند برای نمایندگان انتظار دست‌اندازی به بیت المال داشته‌اند. این قضیه باعث تشویش اذهان عمومی نیز شده است به این دلیل که مردم فکر می‌کنند، هرکسی که در جامعه بخواهد کار سیاسی انجام دهد یک نفر هزینه‌های مالی تبلیغاتش را فراهم می‌کند بعدا که رای آورد تلافی‌اش را سر بیت المال در می‌آورد. رحیمی باید از همان ابتدا که این یک میلیارد و دویست میلیون تومان را گرفته بود تا بین 170 نماینده اصولگرا تقسیم کند، این حرف‌ها را می‌زد و می‌گفت ما می‌خواهیم به کمک بخش خصوصی مجلس آینده، مجلس اصولگرایی باشد. این هیچ ایرادی نداشت ولی همانند رئیسش، احمدی‌نژاد، وقتی پای خودش گیر افتاد شروع به «بگم بگم» کرد و افشای فسادهای گسترده. این موضوع ایراد دارد.درج کنید
مازندران نکا 11 بهمن 1393
اینها آه مظومانی است که چند سالی در حصرماندن آن روزها از بی ابرو گیر یهای امروز سخن می گفتن از خدا می خواهیم آن 170نماینده و خود احمدی نژاددر دادگاه محکوم گردنند و آن بیگناهان آزاد گردن امین یا رب العا لمین
شبنم 11 بهمن 1393
احمدی نژاد و همه دورو بریهاش دزد بودن و بس... قابل توجه اون دوستان خوش باوری که میگفتن رجائی زمانست... انسان کلاش و حقه باز و عوام فریب بود احمدی نژاد. متاسفم برای مردم کشورم...
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 12 بهمن 1393
اقا تهمت نزن همین دولت فعلی هم دزد هم دروغگو هس یادت باشه این دولت هم روزی کارش تموم میشه بعد تازه گندش در میاد راستی اقای روحانی قبل ریاست جمهوری چن سال تو ایران بودن زمان پیروزی انقلاب کجا بودن مطالعه کنید مگه قرار نبود 100روزه مشکل رو حل کنه خود دولت الان یه مشکل ومعضل برا مردم شده
محمد 12 بهمن 1393
زحمت بکشید برید سایت رهبری نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد رو بخونید تا هم دولت احمدی نژاد رو بشناسید و هم دولت کلید ساز رو .راستی میدونید تا 20سال دیگه طی توافقی که آقای روحانی و ظریف جون با امریکا واروپا دارن برداشته نمیشه میدونید پولهای بلوکه شده مارو امریکا واروپا هروقت و هر طور و هرچه بخوان به مامیدن راستی تا حال پول بلوکه شده مارو دادن راستی از نظر اقای روحانی منتقد چه کسی هس ادم بیسواد کی هس ادم نفهم کی هس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.551 seconds.