.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس اخرین شنیده ها ؛
تغییرات احتمالی در استانداری در پی احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت یازدهم !
شمال نیوز : با آغاز کار دولت حسن روحانی، زمزمه های احیاء این سازمان شنیده میشد و در نهایت در ۱۹ آبان ۱۳۹۳، با دستور رئیس جمهور و تصویب شورای عالی اداری با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیاء گردید.

شمال نیوز : با توجه به احیا سازمان مدیریت وبرنامه ریزی احتمال جابجایی مرگدری با نیاوند ، جمالی یا بیانی با غفاری و ریاست غفاری بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وجود دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ به دلیل احیا مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و احتمال ادغام یکی دو معاونت استانداری در این سازمان احتمالا باید شاهد تغییرات جدیدی در استانداری گلستان باشیم .

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ شورای عالی اداری تأسیس و در ۱۷ تیر ۱۳۷۹ نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد.

پس از انحلال این سازمان در 18 تیر سال ۱۳۸۶ به دستور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ٬ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

اما با آغاز کار دولت حسن روحانی، زمزمه های احیاء این سازمان شنیده میشد و در نهایت در ۱۹ آبان ۱۳۹۳، با دستور رئیس جمهور و تصویب شورای عالی اداری با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیاء گردید.

همچنین در تاریخ ۸ دی ماه سال ۱۳۹۳ حسن روحانی در اجرای اصل ۱۲۶ قانون اساسی طی حکم جدید محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.

میزان اختیارات، صلاحیت ها و چگونگی ارتباط و تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و استانداری ها در جلسه مشترکی که بین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر کشور برگزار می شود، تعیین می گردد.

حال با توجه به این موارد شاهد تغییرات اساسی در ستاد استانداری گلستان خواهیم بود .

گفته می شود با توجه به اختلافاتی که بین استاندار گلستان و نیاوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وجود دارد و از طرفی با توجه به احتمال حضور نیاوند در عرصه انتخابات آینده مجلس و ائتلاف وی با افراد و گروههای مختلف ، علی مرگدری معاون فعلی برنامه ریزی جایگزین وی خواهد شد .

همچنین غفاری مدیر کل اداری مالی فعلی استانداری گلستان به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان منصوب خواهد شد.

از مجتبی جمالی فرماندار فعلی کردکوی و علی اصغر بیانی قائم مقام شهرداری گرگان به عنوان جایگزین های احتمالی غفاری برای تصاحب سمت مدیر کل اداری مالی استانداری گلستان نام می برند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.84 seconds.