.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار استاندار به بانک های استان ؛
بانکها حق توقیف واحد صنعتی را در مازندران ندارند
شمال نیوز: هیچ مسئولی حق ندارد آنان را پشت در های بسته نگه دارد بلکه باید روی گشوده با تولیدکنندگان برخورد شود ودر رفع مشکلات صنایع گام بردارند.

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: هیچ بانکی حق توقیف هیچ واحد صنعتی را در استان برای دریافت مطالبات ندارد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار عصر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران که در شهرستان بابل تشکیل شد، با اعلام این خبر افزود: بانک ها باید با ارائه راه حل ها موانع جلوی روی صنایع را بر دارند ودر حفظ این امر نیز نباید بانکها برای دریافت مطالبات خود به توقیف شرکتهای صنعتی اقدام کنند بلکه با هنر استفاده از تمام بخش ها در این مسیر گام بردارند.

فلاح همچنین عنوان کرد: با بستن این واحدهای صنعتی اشتغال ما حفظ نخواهد شد وتولیدات ما با مشکل مواجه می شود که به نفع بانک نیز نخواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر بانک ها با شیوه متعارف وهماهنگ به بخشهای تولید کمک کننند و با مدیریت درست ومنطقی بسیاری از مشکلات پیش رو حل خواهد شد و مدیران ما بدانند که واحدهای تولیدی برای ما بسیار ارزشمند خواهند بود.

استاندار مازندران تصریح کرد: هیچ مسئولی حق ندارد آنان را پشت در های بسته نگه دارد بلکه باید روی گشوده با تولیدکنندگان برخورد شود ودر رفع مشکلات صنایع گام بردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، در گفتگوی ایرنا گفته بود که امسال دستکم 10 واحد تولیدی بدهکار و غیرفعال مستقر در شهرک های صنعتی از سوی بانک ها تصاحب شدند.

 سیدمصطفی موسوی هشدار داد که دستکم 60 واحد تولیدی دیگر نیز در معرض تصاحب بانک ها قرار دارند و خواستار چاره اندیشی در این زمینه شد.

وی کمبود نقدینگی را مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی استان برشمرد و گفت که به خاطر بالا بودن نرخ سود تسهیلات بسیاری از تولید گران به رغم وجود مشکل نقدینگی تمایلی به استفاده از این نوع تسهیلات ندارند.

موسی قاسم پیشه مدیرکل امور اقتصادی مازندران نیز اظهار داشت: متاسفانه معوقات واحدهای صنعتی باعث ضربه خوردن به صنایع ما شده که این کار با درست ارزیابی نشدن طرح های اقتصادی روبه رو بوده است، منابعی که باعث شدند سرمایه در گردش ما بخوابد واین نشات گرفته از نبود کار کارشناسی است.

وی ادامه داد :مسئولان ما صرف بالا بردن آمار از بخش نظارت چشم پوشی نکنند وبدون کارشناسی بخشنامه هایی را صادر و بانک ها را موظف به انجام آن نکنند، بلکه باید بنگاههای اقتصادی بدانند این وامها صرف کارهای صنعتی می شود یا در جای دیگر خرج می شود.

قاسم بیشه گفت: تسهیلات بانکهای ما نباید به صرف نبود بخش کار کارشناسی شده به هرز برود و بانکها را دچار مشکل کند و تولیدکنندگان ما باید بانک محور باشند./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1393
دلت خوشه.....
نا شناس 7 بهمن 1393
جناب استاندار به اطلاع می رسانیم که یک سال از خسارت ناشی از برف گذشته ولی هنوز هیچ تسهیلاتی برای جبران خسارت و ترمیم واحد تولیدی خودمان دریافت نکردیم زیرا بانک ها سنگ اندازی می کنند .
نا شناس 7 بهمن 1393
ربع جان کجای کاری؟بانکها راخصوصی کردن وبه فکرجیب خودشونن !چقدرتوساده ای!!
سینا 7 بهمن 1393
کاش همه مدیران مثل دکتر فلاح بودند ، ایران سرآمد همه کشورها میشد، دکتر خسته نباشی
به ك 7 بهمن 1393
سلام براستاندار .ولي جناب دكتر فلاح روساي بانك پيش شما و در استانداري پشتك ميزنند ولي بيرون آمدن باز حرف بانك را ميزنند
مالباخته 6 بهمن 1393
با تشکر از جناب آقای استاندار که مسئولین موسسه اعتماد مهر آریا را به آگاهی و حراست سپرده است تا به سزای قانونی برسند .دنده شون نرم میخواستن پول مردم را بالا نکشن . ربیعی دوست داریم
نا شناس 6 بهمن 1393
مال ما رو كه تعطيل كردن اجناسش رو هم به ارزونترين قيمت فروختن آب هم از آب تكون نخورد
جهادی 7 بهمن 1393
مدیریت جهاد دانشگاهی مازندران در سال جدید با ابتکار و هوشیاری و با درایت لازم در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و ضمن بروز خلاقیتی نوین گامی مهم در جهت اقتصاد مقاومتی برداشته است و آن هم « هر کارمند و معاونتی موظف به تامین و پرداخت حقوق کارکنان واحد خود بعد از کاهش هزینه اجاره، آب، برق، گاز، تلفن، استهلاکات ساختمان، هزینه بیمه، مالیات و البته پرداخت مقدار ناچیزی پول جهت تامین حقوق ریاست و حوزه ریاست است» جناب حسینی ریاست محترم جهاد دانشگاهی واحد مازندران در قریب به یک سال ریاست خود چه کار انجام داده اید؟
اقای استاندار، جناب نماینده ولی فقیه، نمایندگان محترم استان به هوش باشید این نوع مدیریت را قبلا ننه ما می توانست انجام دهد ولی با توانمند سازی های صورت گرفته در حال حاضر بچه ما نیز می تواند انجام دهد؟ باور ندارید آزامایش کنید؟
رضاپور 7 بهمن 1393
آقای استاندار محترم خواهشمندم مانند همیشه عنایتی به شرکت کشتی سازی صدرا داشته باشید
123 12 بهمن 1393
البته باید تعریف درستی از واحد صنعتی وجود داشته باشد ویا مثلا متعلق به چه کسی باشد و......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.736 seconds.