.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
کشف کلاهبرداری ۸۳۰ ميلياردی شرط بندی آنلاين در مازندران
شمال نیوز: متهمان به کلاهبرداری در این سایت‌ها، برای قانونی جلوه دادن اقدامات خود، تصاویر استفتائات مراجع تقلید را با سئوالاتی که از دیدگاه خودشان مطرح می‌کردند تا به شرکت‌کنندگان، این‌گونه القاء کنند که اقدامات آنان برخلاف قانون و شرع نیست.

شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از کشف شبکه بزرگ سایت‌های شرط‌بندی با کلاهبرداری 830 میلیارد ریالی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران، مسعود جعفری‌نسب با اشاره به کشف کلاهبرداری 830 میلیارد ریالی در مازندران اظهار کرد: افراد سودجویی که با ایجاد سایت و وبلاگ به بهانه کمک به ورزش کشور، کمک به پیشکسوتان فوتبال و.... شرط‌بندی آنلاین در فضای مجازی ایجاد کرده بودند با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با شرط‌بندی‌های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی و مجازی، افزود: با هماهنگی قضایی این طرح از سوی پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران اجرا شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در این طرح ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، بیش از 56 سایت، وبلاگ و بیش از 70 نفر از گردانندگان این سایت‌ها را در سطح استان و سایر استان‌های کشور، شناسایی و دستگیر کنند، گفت: گردانندگان این سایت‌ها با راه‌اندازی شرط‌بندی مسابقات فوتبال با عنوان نظرسنجی، پیش‌بینی، کارشناسی و فروش اسکریپت پیش‌بینی مسابقات فوتبال، اعمال مجرمانه خود را عملی می‌کردند.

جعفری‌نسب گفت: گردانندگان این سایت‌ها، پس از گذاشتن انواع بازی‌های داخلی و خارجی به‌صورت پیش‌بینی مسابقات در اول هفته، میان هفته و پایان هفته بر روی سایت یا وبلاگ خود و به‌صورت تست‌های تک‌بازی و چندبازی، افراد و گروه‌های مختلف را با اخذ مبالغی و یا واریز به حساب‌های بانکی در درگاه‌های مختلف، تشویق به شرط‌بندی می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: متهمان به کلاهبرداری در این سایت‌ها، برای قانونی جلوه دادن اقدامات خود، تصاویر استفتائات مراجع تقلید را با سئوالاتی که از دیدگاه خودشان مطرح می‌کردند و در سایت بارگذاری می‌کردند، تا به شرکت‌کنندگان، این‌گونه القاء کنند که اقدامات آنان برخلاف قانون و شرع نیست.

وی با هشدار به جوانان و خانواده‌ها از آنان خواست فریب تبلیغات دروغین و فریبنده اینترنتی را نخورند، در این زمینه به جوانان توصیه کرد: فریب سایت‌های فروش بلیط‌های مسابقات را نخورند و فقط از طریق سایت فدراسیون جهانی فوتبال به آدرس www.fifa.com بلیط تماشای مسابقات را تهیه کنند، چرا که هرگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه از طریق منابع رسمی مسابقات و فدراسیون جهانی فوتبال صورت می‌پذیرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.