.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ تورم در مازندران کاهش یافت

استاندار مازندران با اشاره به اینکه میزان تورم در استان، ۱.۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است، گفت: امسال نرخ تورم در استان کاهش یافت.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه کارگره اشتغال مازندران در فرمانداری بابل، اظهار داشت: با قول‌هایی که مدیرعامل بانک ملی کشور داده، طرح‌های سرمایه در گردش استان کاملاً اجرایی می‌شود.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در هیچ شرایطی نخواهم پذیرفت که بانک‌های خصوصی در استان اعتبارات کشوری را دریافت کنند و در اجرای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی اقدامی نکنند.
فلاح با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات طرح‌های اشتغالزایی در استان، 290 میلیارد تومان است، تصریح کرد: مناسب نیست که در پایان سال، بانک‌ها نتوانند این مبلغ را برای طرح‌های اشتغالزایی کاملا پرداخت کنند.
وی بابیان اینکه تورم استان نسبت به میانگین کشور، 1.5 درصد کمتر است، افزود: 80 درصد از بودجه استانی و ملی واریز شده و 5 برابر ظرفیت دستگاه‌های دولتی نسبت به سال گذشته بودجه تحقق یافته است.
علی بابایی‌کارنامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سهم ابلاغی بانک تجارت در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی 100 میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: این بانک به 5 طرح معرفی شده با مبلغ بیش از 115 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال‌زایی 105 نفر تسهیلات پرداخت کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برخی از بانک‌های خصوصی استان اعتبارت را دریافت می‌کنند، ولی در اجرای طرح‌های اشتغالزایی همکاری و اقدامی را انجام نمی‌دهند.
بابایی‌کارنامی با بیان اینکه بانک ملی در پرداخت تسهیلات بند تبصره 17 رشد چشمگیری نسبت به گذشته داشته است، افزود: تاکنون 72 درصد از اعتبارات تبصره 17 این بانک به متقاضیان پرداخت شد. تاکنون 39 طرح با 80 میلیارد و 549 میلیون ریال از این بانک به طرح‌های اشتغالزایی تسهیلات پرداخت شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.258 seconds.