.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای عزل اهانت آمیز دو وزیر احمدی نژاد
صفار هرندی با بیان این که در دولت نهم هم برخی ناروایی ها را تذکر می دادم گفت:در آن زمان اگر موردی در دولت بود که با اصول مغایرت داشت اعتراض می کردیم که البته هر دومان (من و محسنی اژه ای ) به صورت اهانت آمیز حکم عزل دریافت کردیم البته عزل شدیم اما از عزت مان کاسته نشد.

 شمال نیوز: مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صدور حکم زندان برای معاون اول دولت دهم گفت: افرادی که در این ماجرا دخیل هستند باید به حکم صادره تمکین کنند.

«محمدحسین صفارهرندی» در چهارمین نشست رزمندگان دفاع مقدس در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول افزود: باید شکر گزار بود در کشوری زندگی می کنیم که هر جا تباهی و فساد به جاهای حساس برسد، نظام با آن برخورد جدی می کند.

وی افزود: اولین کسانی که راجع به رحیمی موضع گرفتند، دولتی های مجلس بودند اما در گروه های مقابل ، هنگامی که چنین اتفاقی رخ داد چرا اعلام برائت نکردند.

صفار هرندی گفت: چرا وقتی آنها که خود را پیشکسوت اصلاح طلبان معرفی می کنند و یا آنها که مطالب ناروایی به امام خمینی (ره) نسبت دادند، صدایی از رفقایشان در نیامد و از آنان اعلام برائت نکردند.وی خاطر نشان کرد: باید از گروهی که حکومت اسلامی را قابل تحقق ندانسته و معتقدند باید جمهوری اسلامی را جمع کرد فاصله گرفت.

وی همچنین به هجمه های تبلیغی علیه سپاه اشاره کرد و گفت : سپاه پاسداران با اقتدار در عرصه های مختلف حضور دارد و این نهال که به دست مبارک امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب کاشته شد، اینک به درخت تنومندی تبدیل شده که در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی و عمرانی حضوری اثر گذار دارد.وی با بیان این که ،سپاه پاسداران، همواره نقشه ها و توطئه های آمریکا را خنثی کرده افزود: شکست آمریکا در عراق ، سوریه و یمن همه محصول عمل سپاه پاسداران است.

صفارهرندی اظهار داشت: برخی افراد بی معرفت در داخل کشور می گویند، باید پر و بال سپاه را چید، چون خطرناک شده و قدرت ، ثروت و رسانه دارد.وی بیان داشت: مگر دولت خود این سه را با هم ندارد. وی گفت: اگر دو تا فرد خراب از کار در آمد آیا باید ما را متهم کنند که از اصل فاسد هستیم.

صفار هرندی با بیان این که در دولت نهم هم برخی ناروایی ها را تذکر می دادم گفت:در آن زمان اگر موردی در دولت بود که با اصول مغایرت داشت اعتراض می کردیم که البته هر دومان (من و محسنی اژه ای ) به صورت اهانت آمیز حکم عزل دریافت کردیم البته عزل شدیم اما از عزت مان کاسته نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که در دوران سختی بسر می بریم افزود: برخی که تا اینجا آمده اند راجع به اصل راه دچار تشکیک شده و فاصله گرفته اند و پریشان گویی می کنند.

وی همچنین در رابطه با جریان فتنه اظهار داشت:این افراد فریب خورده اند چرا که سر فتنه جای دیگری است.

صفارهرندی در این نشست که جمعی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس حضور داشتند همچنین بیان داشت: در شرایط امروز دو خط در کشور در حال تقابل هستند، آنهایی که معتقدند خط امام خمینی (ره) قابلیت ادامه دارد و باید ادامه داد و عده ای که این مسئله را قبول ندارند.

وی گفت: در شرایط امروز که در عرصه های مختلف از جمله جایگاه علمی رشد کرده ایم ، چرا باید توقف کرد.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران همچنین نسبت به افرادی که کنار بزرگان نظام جا خوش کرده و برای آینده مجلس نقشه می کشند، هشدار داد و گفت: این افراد ، صلاحیت دخالت در مجلس را نداشته و مجلس را به هم می ریزند، چرا که تناسب جایگاهی که اشغال کرده اند را نداشته و غایله درست می کنند چون مال اینکار نیستند. /250 ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.