.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توافق مهم دولت و مجلس درباره قیمت بنزین
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای عدم افزایش قیمت سوخت به ویژه بنزین در سال ۹۴ خبر داد.

 شمال نیوز: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای عدم افزایش قیمت سوخت به ویژه بنزین در سال ۹۴ خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: مجلس با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه درخصوص هدفمندی یارانه ها موافق است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس لایحه بودجه سال ۹۴ قیمت مواد سوختی افزایش نخواهد یافت و مجلس نیز با توجه به کاهش قیمت نفت در عرصه جهانی با پیشنهاد دولت درخصوص قیمت مواد سوختی موافق است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی روش پرداخت فعلی یارانه نقدی را عدول دولت از قانون بودجه سال ۹۳ خواند و گفت: پرداخت یکسان یارانه نقدی به همه اقشار جامعه خلاف  نص صریح قانون است.

وی گفت: نمایندگان در قانون بودجه سال ۹۴ در بخش هدفمندی همان تبصره ۲۱ را با الزامات بیشتر تکرار خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش درآمدهای دولت باید یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود و میان پردرآمدها و کم درآمدها تفاوت قائل شد.

در سال ۹۳ در تبصره ۲۱ مقرر شد دولت فقط به اقشار نیازمند به صورت نقدی یا غیر نقدی یارانه بپردازد اما طی ماه های اخیر دولت بارها اعلام کرده است که قادر به شناسایی اقشار پردرآمد نیست این در حالی است که وزیر اقتصاد پس از بودجه سال ۹۳ اعلام کرده بود که ۱۰ میلیون نفر از اقشار پردرآمد را شناسایی کرده اند. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.