.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیر مدارس کیفی سازی می شود
کیفی ترین شیر تولیدی کارخانه های لبنی استان برای شیرمدارس در نظر گرفته می شود.

 شمال نیوز: گردهمایی شیر مدارس استان مازندران با حضور عباس پور معاون امور مالی، محمدعلی آقاپور رییس اداره پشتیبانی و تدارکات، مسئولین امور توزیع شیر ادارات تابعه و نواحی آموزش و پرورش استان، حجازیان نماینده اداره کل استاندارد، اعتماد دبیر اجرایی انجمن صنایع غذایی و دارویی، نصری عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی کیفیت، حسین زاده نماینده دانشگاه علوم پزشکی، اردشیری شرکت تعاونی صنایع لبنی در سالن اجتماعات خانه فرهنگیان استان برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی عباسپور معاون امور مالی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه اداره کل استان حدود 140 میلیارد تومان بدهی دارد اما حدود 15 میلیارد تومان به شیر مدارس تخصیص داد که این اقدام به خاطر اهمیت و ضرورت این موضوع بوده است.

عباسپور گفت: با همه مراقبتها و توجه های کمیته شیر مدارس باز هم نگاههای منفی در رابطه با شیر پاستوریزه وجود دارد که باید تلاش نماییم رفع شود.

وی تاکید: باید در صدد اجرا شدن کامل و دقیق دستورالعمل توزیع شیرمدارس باشیم چرا که اگر مماشاتی در این باره اتفاق بیفتد آیندگان ما را نخواهند بخشید.

عباسپور افزود؛ مهم این است که برای سلامت جسمی و روحی فرزندانمان اهتمام داشته باشیم.

در ادامه رییس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش استان خطاب به جمع حاضر گفت؛ همه در قبال سلامت آتی فرزندمان مسوول هستیم چرا که دانش آموزان، فرزندان ما و آینده سازان این کشورند و مراقبتهای بهداشتی حق آنهاست که باید بدرستی اعمال شود.

محمد علی آقاپور اذعان کرد؛ حساسیتها روی شیر مدارس زیاد است.

آقاپور افزود؛ برای اینکه جامعه پویا داشته باشیم بایستی نسبت به موضوع سلامت جسمی و روحی فرزندانمان حساسیت بخرج دهیم وی از توزیع شیر مدارس در یکصد کشور دنیا خبر دارد.

رییس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه اعلام داشت؛ در سال 93، 600 میلیارد تومان برای سطح کشور به شیر مدارس بودجه تخصیص داده شد که حدود 15 میلیارد تومان آن برای استان مازندران در نظر گرفته شده است و با این بودجه قرار شد 10 میلیون عدد شیر پاستوریزه و 17 میلیون عدد شیر استریلیزه در سطح مدارس استان توزیع شود.

آقاپور افزود؛ شرکتهای لبنی تولیدکننده شیر مدارس را رتبه بندی کردیم و طبق دستورالعمل توزیع شیر، آنرا در سطح مدارس پخش می کنیم نامبرده خاطرنشان کرد؛ شیرمدارس در امسال نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بود.

وی به مسئولین ذیربط در ادارات تابعه شهرستانها اشاره کرد و گفت؛ باید زنجیره سرد توزیع شیر و سایر موارد دستورالعمل توزیع شیر بدقت رعایت و مورد اهتمام واقع شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.057 seconds.