.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه چیز درباره سبدهای کالای بهمن و اسفند

 شمال نیوز: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تداوم توزیع سبد‌های غذایی گفت: تا پایان سال دو سبد دیگر از محصولات داخلی با هدف حمایت غذایی میان اقشار واجدالشرایط و حمایت از تولیدکنندگان داخلی توزیع می‌شود. وی در خصوص تداوم توزیع سبدهای کالا خبرنوبت بعدی دریافت این بسته حمایتی در سال 94 در هفته جاری اعلام خواهد شد.

ربیعی روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: برای سال آینده مطالعات شناسایی خانوارهایی که دچار مشکل تغذیه‌ای هستند را افزایش می‌دهیم. اجرای این طرح کاملاً هدفمند است، چراکه با توجه به کاهش قیمت نفت و فشاری که بر اثر این کاهش بر بودجه سال آینده می‌آید، طرح حمایت غذایی را تعطیل نمی‌کنیم و دولت همچنان حمایت غذایی را از برخی از خانواده‌هایی که با مشکل تغذیه‌ای مواجه هستند، ادامه می‌دهد.

با موافقت هیئت وزیران در جلسه 20 آذر 92 و در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، دو سبد کالایی رایگان بهمن و اسفند، تا پایان سال جاری به همه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، تمامی کارمندان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، دانشجویان متأهل، خبرنگاران و روزنامه نگاران، طلاب، ‌هنرمندان، افراد تحت پوشش کمیته امدادامام «ره» و بهزیستی، سرپرستان خانوار تعلق خواهد گرفت.

نخستین سبد کالایی رایگان به ارزش 80هزار تومان از ابتدای بهمن‌ماه امسال با موعد تحویل 15روزه و دومین سبد در اسفند‌ماه عرضه خواهد شد و توزیع‌کنندگان حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را نخواهند داشت. همچنین دریافت نکردن این سبد توسط مشمولان در مهلت مذکور به ‌معنای انصراف آنها از دریافت خواهد بود.

این سبدها شامل 10 کیلوگرم برنج خارجی بسته‌بندی هندی مارک 1121، دو عدد مرغ دو کیلویی، دو بسته 12 عددی تخم مرغ، دو بطری روغن مایع 900 گرمی و دو بسته 400 گرمی پنیر است.

شایان ذکر است که اتحادیه‌ مرکزی فرهنگیان(برای معلمان و فرهنگیان)، اتحادیه مرکزی کارگران (برای توزیع سبد کارگران و بازنشستگان و مستمری‌بگیران)، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا (برای توزیع سبد به نیروهای مسلح و بازنشستگان لشکری)، فروشگاه‌های شهروند، رفاه و سپه و سازمان میادین (برای عرضه سبد به خبرنگاران، طلاب و دانشجویان و...) درنظر گرفته شده است.
براساس مصوبه دولت تدبیر و امید، هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ارائه دو سبد کالایی به مردم در ماه‌های بهمن و اسفند سال ‌جاری در نظر گرفته شده است. /250جوان آنلاین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

101 6 بهمن 1393
بیایند برنج های خرید شدتوسط سازمان تعاون روستایی ازکشاورزان را درقالب سبدکالا بدهند. شمال نیوز شماهم رایزنی کنید.
نا شناس 6 بهمن 1393
تمامی کارمندان وکارگران وبازنشستگان حمایت از برنج هاشمی کشاورزان مازندارانی کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.