.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کره جنوبی-عراق؛انتقام ایران گرفته می‌شود؟

تیم‌های فوتبال کره جنوبی و عراق در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امروز در ورزشگاه هانتر استرالیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تلاش تیم فوتبال ایران و ارائه مدارک مستند به کمیته انضباطیAFC نتیجه نداد و سرانجام تیم فوتبال عراق موفق شد با نرمش دیده شده از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم فوتبال عراق با وجود در اختیار داشتن بازیکنی که تست دوپینگ وی پیش از این مثبت اعلام شده بود در یک بازی نفس گیر و در ضربات پنالتی توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا حریف تیم قدرتمند کره جنوبی شود.

این سومین حضور تیم فوتبال کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا است. آن‌ها از سال 1988 تاکنون به فینال جام ملت‌ها صعود نکرده اند.

کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی موفق به پیروزی 2 بر صفر مقابل ازبکستان شد و با اقتدار کامل قدم به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

عراق تاکنون دو مرتبه به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافته و امروز سومین حضور خود در این مرحله را مقابل کره جنوبی تجربه می‌کند.

تیم فوتبال کره جنوبی در رتبه بندی فیفا در جایگاه 69 و تیم فوتبال عراق در جایگاه 114 قرار دارند.
این دو تیم تاکنون 2مربته در جام ملت‌های ‌آسیا رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند.

دو دیدار یاد شده در سال‌های 1972 و 2007 برگزار  و هر دو با تساوی بدون گل خاتمه یافت. البته تیم فوتبال کره جنوبی در بازی‌هخای جام ملت‌های آسیا 2015 اوضاع بهتری نسبت به تیم فوتبال عراق داشته است زیرا هر 4بازی گذشته را بدون دریافت حتی یک گل با پیروزی به پایان رساند.

کره جنوبی تمامی 14بازی خود در جام ملت‌های آسیا را بدون شکست پشت سر گذاشته که در 9مورد پیروز شده و 5مسابقه دیگر با تساوی به پایان رسید.
 
لازم به ذکر است، بازیکنان تیم فوتبال عراق تاکنون در بازی‌های جام ملت های آ‌سیا 12کارت زرد دریافت کرده‌اند که در این بخش رکورد دار هستند.

 اشتیلیکه سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی از شاگردانش خواست نهایت استفاده را از فرصت یک روز تمرین و استراحت بیشتر نسبت به بازیکنان عراقی ببرند.

*باید بازیکنان عراق را خسته کنیم

سرمربی آلمانی سرعت بخشیدن به حرکت توپ را در دستور کار شاگردانش قرار داده و گفت: باید بازیکنان حریف را مجبور به دویدن کنیم. آن‌ها یک روز کمتر از ما فرصت استراحت و تمرین داشتند.

باید از فرصت پیش آمده در رابطه با آمادگی جسمانی بهتر بازیکنان کره بهره ببریم، کوچکترین اشتباهی می تواند آرزوی 55ساله قهرمانی در جام ملت‌ها را بر باد دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.