.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن کامل یک اطلاعیه و یک تحلیل....
ازاطلاعیه دفتر احمدی نژاد تا واکنش رسانه اصولگرا
تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال ۸۶ و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است....

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از مهر مردم، متن اطلاعیه دفتر رئیس جمهور سابق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی محابا  علیه دولت های مظلوم نهم و دهم و بهره برداری های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن تر شدن حوادث، نکاتی را به استحضار ملت شریف می رساند:

۱- در نحوه رسیدگی به این موضوع تأملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی دانیم.

۲- تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال ۸۶ و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

۳- اطلاع رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگین ترین هجمه ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست بازان حرفه ای و برخی رسانه ها اصرار دارند که با ابهام آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم نظیر آن و انتقام کشی از ملت عزیز فراهم نمایند وهمچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه های معاند بیگانه نیز با بهره برداری از شرایط، مشغول عقده گشایی هستند.

۴- مدیران ارشد دولت های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ های قاطع به اتهامات بی اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه جویی ها، مشقات و سختی های سکوت را بر خود هموار کرده اند لیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته های دور گفته اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی ماند.
 
 دفتر رییس دولت های نهم و دهم

آقای احمدی نژاد! هشدار آن روزها برای امروز بود

خبرگزرای فارس نیز در واکنش به این اطلاهیه در تحلیلی مبسوط به نکاتی اشاره کرد و رحیمی را عامل فاصله گرفتن احمدی نژاد از جریان اصولگرایی دانست .

در بخشی از این تحلیل آمده است :

حواله دادن تخلفات آقای رحیمی به قبل از ورود وی به دولت، نه تنها مشکلی از آقای احمدی نژاد حل نمی کند بلکه این سئوال جدی را به وجود می آورد که به رغم تذکرات فراوان از جانب اصولگرایان، چرا رئیس جمهور سابق بر رتبه رحیمی افزود و او را به نفر دوم دولت خود تبدیل کرد؟

به دنبال اعلام حکم آقای محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه ای صادر کرد که  در بخشی از آن آمده است:«تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.»

درباره این بیانیه دفتر آقای احمدی نژاد نکاتی وجود دارد که به نظر می رسد جهت یادآوری ضرورت داشته باشد.

 به کارگیری واژگانی چون «حتی با فرض صحت» و «قبول رسیدگی قانونی و صحیح» برای اتهامات منجر به محکومیت نهایی آقای محمدرضا رحیمی بیانگر آن است که رئیس جمهور سابق و دفترش هنوز هم باور نکرده و یا نمی خواهند باور کنند که آقای معاون اول توسط مرجع ذیصلاح قانونی یعنی دستگاه قضایی با طی روال قانونی، بازجویی، تفهیم اتهام ، محاکمه و محکوم شده است.

این گونه شبهه افکنی و ایجاد ابهام در اجکام مراجع قانونی - که البته بی سابقه نیست - حکایت از آن دارد که متاسفانه پرده اوهام سیاسی، مرتفع نشده و همچنان پابرجاست. گویی آقای احمدی نژاد نمی خواهد تعصب بی پایه و مبنایی که موجب شد تا دولتش بدان فرجام تلخ منتهی شود کنار بگذارد و در این ایامی که بسیاری از پرده ها فروافتاده و غبارها فرونشسته، بیش از این حیثیت و اعتبار خود را به پای افرادی قربانی نکند که هیچ نسبت و قرابتی با شعارهای مطروحه از جانب وی، چونان عدالت و پاکدستی نداشته و ندارند.به نظر می رسد نشستن و دم فروبستن ولو به تلخی و سختی بهتر از زبان درگشودن به تکرار ادعاهایی است که جز به اثبات هرچه بیشتر گریز از قانون و خودرایی نمی انجامد.

خوب است آقای احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین و تنها مدافع آقای رحیمی در سالیان اخیر، به جای ایراد شبهه در ماهیت قضایی پرونده آقای رحیمی، شجاعت به خرج داده و همانگونه که قبلاً گفته بود، به دلیل اثبات تخلفات معاون اول خود از مردم عذرخواهی کند که احتمالاً چنین اقدامی بسیار بیشتر از پافشاری بر دعاوی پیشین منزلت خواهد داشت.

از سوی دیگر طرح این مسئله در بیانیه دفتر رئیس جمهور سابق که «تخلفات رحیمی مربوط به قبل از سال 86 و ورود وی به دولت است» نه تنها باری از مسئولیت آقای احمدی نژاد کم نمی کند که بر آن می افزاید. حقیقت این است که آقای رحیمی در مجلس هفتم با لابی گری خاص و حتی بهره گیری از ظرفیت آقای کروبی و از کانال وی اصلاح طلبان مجلس، توانست از کاندیدای اصلی اصولگرایان یعنی آقای فرهاد رهبر پیشی گرفته و بر کرسی ریاست دیوان محاسبات تکیه زند. اما درست در همان ایام به واسطه تلاش گسترده جریان اصولگرای مجلس برای مقابله با مفاسد - از جمله در دانشگاه آزاد -برای فعالان اصولگرا دست داشتن آقای رحیمی در برخی تخلفات آشکار شده بود و در همان زمان، جرقه های انتقاد از وی در رسانه های انقلابی آغاز گردید.

بر همین مبنا نیز، زمانی که آقای رحیمی به عنوان ریاست دیوان محاسبات، تمجیدی غلو آمیز از آقای احمدی نژاد بعمل آورد با واکنش تند فعالان و رسانه های اصولگرا مواجه شد. 70 نماینده مجلس خواستار عزل وی از دیوان محاسبات شدند و حتی نزدیکان رئیس جمهور از او خواستند تا بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) به صورت متملق خاک بپاشد. اما آقای احمدی نژاد به جای آن که خاک به صورت متملق بپاشد، او را که در معرض عزل از دیوان محاسبات بود به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی دولت منصوب کرد!

 به دلیل سابقه پیش گفته، ورود محمدرضا رحیمی به دولت، از همان ابتدا با واکنش فعالان انقلابی و اصولگرا مواجه گردید و به جرات می توان گفت یکی از دلایلی که موجب شد تا طیف قابل توجهی از این فعالان از همان زمان با رئیس جمهور سابق زاویه گرفته و نسبت به شعارهای وی به دیده تردید بنگرند، بکارگیری رحیمی در یک مسئولیت مهم دولتی بود با شعار عدالت و مبارزه با فساد روی کار آمده بود.

حواله دادن تخلفات آقای رحیمی به قبل از ورود وی به دولت قبلی، نه تنها مشکلی از آقای احمدی نژاد حل نمی کند بلکه این سئوال و شبهه جدی را به وجود می آورد که به رغم تذکر تخلفات معاون پارلمانی و سپس معاون اول- آن هم از جانب عناصر دلسوز و خیرخواه- چرا آقای احمدی نژاد روز به روز بر رتبه و درجه رحیمی در دولت خود افزود و او را به نفر دوم دولت خود تبدیل کرد؟

اتفاقا گناه بزرگ آقای احمدی نژاد این است که فردی مثل رحیمی را که به واسطه برخی سوابق خاص و تخلفات و ابهامات عدیده در معرض عزل و پیگیری اتهامات بود؛ به دولت وارد کرد و از این طریق ضمن تطهیر سیاسی، یک حاشیه امن دولتی نیز برای وی به وجود آورد. این حاشیه امن چنان محکم و محکمتر شد که احمدی نژاد بر خلاف تمامی شعارهای قبلی خود مبنی بر این که در مبارزه با فساد خط قرمزی وجود ندارد، با اعلام علنی این مطلب که کابینه خط قرمز است درصدد برآمد تا از پیگیری قضایی اتهامات رحیمی جلوگیری بعمل آورد. هرچند دستگاه قضایی کشور از چنان استحکام و استقلالی برخورد بود که بدون توجه به این خط قرمزهای خودساخته، ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور، با تدابیر خاص خود بازجویی از رحیمی را در همان مقطع مسئولیت وی آغاز کرد، پرونده وی را مورد بررسی قرار داد و نهایتاً هفته پیش حکم نهایی وی را صادر نمود.

بدین ترتیب، آقای احمدی نژاد و دفتر وی به جای فرافکنی یا فرار به جلو که احتمالاً موجب بغرنج تر شدن مسائل خواهد شد، بهتر است یا به قول و قرار پیش گقته در صورت اثبات تخلفات معاون اول سابق عمل کنند یا دم فروبندند و به قانون و مراجع قانونی تمکین کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 بهمن 1393
ای خدا ......
اصول گراها بدتر از اصلاح طلب ها
اصلاح طلب ها بدتر اصول گراها

هیچ کدومشون نه درد دین دارند ، نه درد مردم دارند و نه درد وطن..

فقط یه درد داردند......... درد قدرت !!!!
لعنت به هر دو شون .... که مصالح نظام و مردم و کشور رو فدای حزب و دسته و گروه خودشون کردند!!!!!!!!
بمیرن الهی که اینطوری دل مردم رو خون کردن!!
عبداله 6 بهمن 1393
دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس - گویند دزدی خروسی را دزدیده بود صاحب خروس به او مراجعه کرد وگفت خروس مرا دزدیدی بده ، دزد قسم می خورد و منکر می شد در حالی که دم خروس از زیر لباسش پیدا بود .
نا شناس 6 بهمن 1393
اون موقع كه همه رو دزد و خيانت كار مي دانستي و در مسند قضاوت قرار مي گرفتي الان هم بايد جبران شود
نا شناس 6 بهمن 1393
هر کاری کنید ربطی به دکتر احمدی نژاد ندارد . خوبه که اینها همه میراث دار قدیمی هستند وقتی مهندس مشایی را انتخاب می کند قبول نمی کنید خوب دیگه به کی اعتماد کند
مهدی زاده 6 بهمن 1393
خیلی جالب است. واکنش فارس نیوز مصداق بارز انصاف و جوانمردی است!!!
همه ی آنهایی که به واسطه رای آقای رحیمی موجب تخریب دولت نهم ودهم شده اند پاسخی از سوی فارس نیوز داده نشد لیکن به بیانیه دفتر رییس جمهور سابق عکس العمل نشان داده است. انگار حامیان اسبق آقای رحیمی رفیق قرین و شریک فارس نیوزند. هرچند این متن از سوی مدیر سایت تایید نخواهد شد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 بهمن 1393
ادم قحطی بود. دونفر بودند مشایی و رحیمی؟؟؟؟؟؟
یک شهروند 6 بهمن 1393
واقعاً خیلی پوست کلفت هستند . اختلاس مثل روز روشن است ولی زیر بار نمی روند مثل آن اردک سرتوی برف و دم به هوا می کنند که دیگران نفهمند . مردم خیلی چیزهارا می بینند و می فهمند ولی راحت از کنار آن می گذرند. این مردک کارش ایراد داشت شما چرا آن را بعنوان معاون اول خویش انتخاب کردید . معلوم است که شما نادان بودید .
سروش 6 بهمن 1393
سلام هدف نهایی در این بازی های ... ،ایجاد فضای منفی بر برروی تفکرات احمدی نژاده هدف حذف اندیشه احمدی نژاد از ساختار اجتماعی ایرانه نه تنبیه مجرمانه شخص -به ظاهر اصول گرایان به اتفاق رسانه های زنجیره ای وبه فرموده مقام ولایت شارلاتنیزم رسانه ای اصلاحات -سازندگی در دوسال انتهایی ریاست جمهوری جناب دکتر احمدی نژاد بازی انحراف را برای انحراف اذهان عمومی از جریان فعال ومجرم فتنه به سمت جریان ایدئولوژیک وانقلابی احمدی نژآد اغاز کردند وبا بلابردن پرچم فتنه به از هم کسیختگی اجتماعی جریان اجتماعی وسیاسی عدالت منجر شد به گونه ای که اصول گرایان به عنوان مجریان اصلی وبازیکنان شاخص بیشترین ضرر را کردند وجاده صاف کن جریان وتفکر لیبرال هاشمی واصلاحات شدند -بعد از انتخابات وروی کار امدن دولت جدید پروژه انحراف اذهان عمومی از افرادی مانند مشائی و.. به سمت خود احمدی نژاد وتفکر او متمرکزتر شد وشروع به تخریب رسانه ای ورسمی از طریق دولتمردان کردند واصول گرایان همچنان با سرعت قبلی به بیراه وتهمت زنی وحال با ایجاد فضای محکومیتی علیه تفکر احمدی نژاد سعی در انحراف اذهان عمومی ازفتنه گرانی که کلید ورود وحاکم شدن جریان لیبرال دوموکراسی غرب را زده اند وانرا عملا اجرا می کنند را دارند تا دشنه ضد احمدی نژادی را عمیق تر در قلب جامعه فرو کنند ودرسایه این بلوا شوب بدون مزاحمت به دنبال اهداف اصیل واجرایی خود برای اینده نظام من جمله خبرگان واصل ولایت فقیه باشند ودر پی ان فضای لیبرال را بر انقلاب وارد وان را طبق نظر غرب استحاله نمایند هدف انها نه رحیمی است نه حتی احمدی نژآد بلکه هدف فتح سنگر ولایت داخلی واستحاله نظام خارجی است ولی ما نباید در دام بازی انها قرار گیریم باید به تبین اهداف فتنه گران -شیوه فتنه گری -اقدامات بعدی انها - بازگو کردن تاریخچه سیاسی ومذهبی تاریک انها-اقدامات وموضع گیری های انها در طول انقلاب -وروابط انها با غرب -واز همه مهم تر و مهمتر روسیاهی انها در فتنه 88 بپردازیم باید ضمن روشنگری نسبت به فضای کنونی به موارد فوق نیز نظر داشت تا حتی اگر موفق به تخریب ما شوند نتوانند ماهیت اصلی خود را در زیر اوار ما پنهان کنند-انها پرچم انحراف و... برای ما بالا می برند ما باید پرچم حسین ع را که انتها اتش زدند بالا ببریم -نباید پرچم امام حسین ع را از دست شهدای بسیجی فتنه خارج کنند نباید اجازه داد تا افکار عمومی را با بالا بردن پرچم های دروغین دور بزنند .
مهدی موعود 6 بهمن 1393
دولت مظلوم , خندم گرفت به خدا
قله نشین ثابت قدم 6 بهمن 1393
بد بودن پسر نوح هر گز نتوانست جایگاه نوح را در تاریخ خراب کند. بر فرض اگر رحیمی خطا کرد، چرا احمدی نژاد که یکی از آن بهترین آمده های تاریخ بشریت است ،خرابش می کنید. ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 بهمن 1393
چه ربطی داره؟! حضرت نوح که پسرش را معاون یا جانشین خود نکرد! حتی بارها پسرش را خطا کار اعلام کرد و گفت بیا توبه کن! این کجاش شبیه ماجرای احمدی نژاد و رحیمیه؟
نا شناس 8 بهمن 1393
یکم بیشتر تاریخ بخون
دردمند 6 بهمن 1393
دو طنز بزرگ و تلخ تاریخ؛

ریاست رحیمی بر «ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» و
دریافت نشان فاخر «درجه یک خدمت»!


● نشان فاخر و ارزشمند «درجه یک خدمت» و یک‌صد سکه اعطایی به رحیمی نیز باید مسترد شود!
یک. محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد در حالی به جرم فساد اقتصادی محکوم به زندان شده است که در سال‌ها در دولت احمدی‌نژا، ریاست «ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» را بر عهده داشت و این، از طنزهای بزرگ و تلخ روزگار احمدی‌نژاد است!
دو. طنز تلخ دیگر این است که احمدی‌نژاد در اواخر دوران ریاستتش بر دولت مدعی پاک‌دستی به محمدرضا رحیمی و تعدادی از دوستانش در دولت، نشان دولتی «درجه یک خدمت» اعطا کرد و به همراه هر نشان، یک‌صد سکه نیز به آن‌ها داد! اینک که ثابت شده رحیمی نه در حال خدمت که در حال سوء استفاده از موقعیت خود بوده است، طبق قاعده آن نشان و آن سکه‌ها نیز باید مسترد شود؛ زیرا معنی ندارد چنین نشانی در کارنامه و دست یک مفسد اقتصادی و خائن به ملک و ملت باشد!
یقینا برای سابقه نشان‌های دولتی مناسب نیست که چنین نشان فاخر و ارزشمندی در کارنامه و دست کسی باشد که ثابت شده فساد اقتصادی داشته است!
یادآوری! 6 بهمن 1393
احمدی‌نژاد: اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال، اختلاس کرده من از تلویزیون ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که شایستگی این سمت را ندارم!


احمدي‌نژاد در آبان سال 90 در ديدار با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود گفت:
«دو سال است که رییس قوه قضاییه، معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند. من به رهبری هم گفته‌ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که شایستگی این سمت را ندارم. این دولت به قوه قضاییه اعلام کرده که آبروی دولت را برده‌اید و اگر هم قرار به محاکمه است بایستی علنی صورت گیرد. بنده فقط ۱۰ درصد حرف‌ها را تاکنون زده‌ام و شاید ۲۵درصد دیگر را در آینده بگویم، ولی مابقی را هیچ‌گاه نمی‌توانم به دلایل مصلحتی و حفظ نظام و انقلاب بیان کنم.»
احمد 6 بهمن 1393
محمد رضا رحیمی 21 اردیبهشت 1389:
اگر یکی از این اتهامات ثابت شود، حاضرم دستم را قطع کنم
زهرا 5 بهمن 1393
زاکانی(نماینده مجلس) رحیمی اصول گرا نبود بلکه نزدیک به هاشمی بود!!!! معاون اول احمدی نژاد ، نزدیک به هاشمی !!!! یعنی من خری هستم در لباس انسان خدایا شکرت
سامان 5 بهمن 1393
آقای دکتر خالی بند ....... بیا پول ملت رو بده .........
نا شناس 6 بهمن 1393
میشه چند تا سوال کنم و شما هم که الحمدالله با شفافیت مشکل ندارهیدجواب بدهید؟
چرا حجت الاسلام تقوی چهره ی برجسته اصول گرایان هم چنان از این اقای رحیمی که متخلف نامیدندش حمایت می کنه؟
چرا گفته نمی شه ایشون دقیقا جرمش چیه و به کدام نماینده پول داده؟ واقعا چرا؟
چرا قبل از این که احمدی نژاد رحیمی را معاون اول کند به اتهامات رحیمی رسیدگی نشد؟
چرا بعد از گذشت سه سال هنوز برای یک بازپرسی ساده هم فاضل لاریجانی را فرا نخواندند؟ دقیقا چرا؟
اصغر 6 بهمن 1393
حالا که چی مثلا
علیرضا 7 بهمن 1393
جالبه...مگه خود آقای احمدی نژاد بارها و بارها در سخنرانی های خودشون نگفتند که اگر کسی از بنده یا نزدیکان بنده و از اعضای دولت بنده پرونده ای راجب فساد مالی دارد علنی کند...این دولت پاکترین دولت است !!!
اگر ایشون میدونست که آقای رحیمی از قبل از دولت او (فرضا)اختلاص کرده پس چرا می گفت دولت من خط قرمز من است؟ما هنوز حرفایی که در مناظره زدند یادمون نرفته که به پسرای فلانی و فلانی اتهام می زدند و خودشون رو مظلوم می نامیدند.گذر زمان همه چیزو معلوم کرد..شمال نیوز اگه بی طرفی چاپ کن لطفا...
نا شناس 7 بهمن 1393
احتمالا خدمات 3000 میلیارد و خدمات بابک زنجانی و هزاران خدمات دیگر خورد و کلان دیگر هم به دلیل خراب کردن دولت عدالت محور آقای دکتر احمدی نژاد هستش.شما توجه به این چیزا نداشته باشین.این کارا فقط برای خراب کردن آقای دکتره.
خسروی از ساری 7 بهمن 1393
اینقدر دولت مظلوم گذشته را تخریب نکنید،که آی مظلومیت او ترا سرگردان و بیچاره می کند،.........................،چون صادقانه از تنهایی دولت قبل دفاع نمودم
نا شناس 8 بهمن 1393
خدمتگزاران پاک در دولت های نهم و دهم...خخخخخخخخ
m 8 بهمن 1393
آدم با این همه بهانه و حرفا به ستوه میاد میلیارد میلیارد اختلاس دزدی رانت خواری/ازین اسمهای جدید و جدیدتر که در آینده میاد خسته شدم.ماکه فقیرخداییم.ادمهایی رو میبینیم تو کوچه خیابون برای حفظ عابرویشون با شکم گرسنه میخابند.خدایا این همه صدات مکنیم جوابشونو بده/من نمیدونم این همه دزدی میشه کمر این دولت نمیشکنه باز این پولها از کجا میاد خدااااااا
م تنها 7 بهمن 1393
عزيزاني كه كامنت گذاشتيد: توجه توجه
1- به دكتر احمدي نژاد ربط داره چون ايشان را گذاشته معاون پارلماني و رئيس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي ..... خدا را درنظر بگير ومطلب بنويس
2- احمدي نژاد كردان مازندراني را خراب كرد ، رئيس شبكه معارف قرآني را خراب كرد ، مصلحي را خراب كرد، وزير ارشاد را خراب كرد ، وزيران بهداشت را خراب كرد ....... خدا رادر نظر بگير كامنت بزار
3-امروز فهميديم كه عده اي در زمين احمدي نژاد كه خود را فرزند ولايت مي دانست بازي مي كردند به رحيمي پيشنهاد خروج از دولت وقهر را داده بودند احتمالا" فتنه اي را قصد داشتند برپا كنند.
ببخشيد يادم رفت خدا را درنظر بگيريد وبس
سوادکوهی با غیرت 10 بهمن 1393
ما رسانه مستقل و آزاد نداریم که بیاید خیانت‌های این افراد را برای مردم شفاف‌سازی کند، گفت: بنابراین وقتی باهم درگیر می‌شوند از مفاسد یکدیگر پرده برمی‌دارند و بخشی را که ناشی از عصبانیتشان می‌شود و خودشان در آن جرم نقشی ندارند، به جامعه توضیح می‌دهند.در ایران به دلیل نبود حزب، اسپانسرهای بخش خصوصی در راه رضای خدا کمکی انجام نمی‌دهند و توقعاتی از کاندیداهایی که به آن‌ها کمکی مالی کرده‌اند، دارند مانند توقعاتی که آقای بابک زنجانی داشت و درازای پولی که به نمایندگان مجلس داد، سوء‌استفاده‌هایی کرد که امروز در دادگاه است؛ شهرام جزایری و غیره ... به همین ترتیب. این افراد در قبال کارهایی که انجام دادند برای نمایندگان انتظار دست‌اندازی به بیت المال داشته‌اند. این قضیه باعث تشویش اذهان عمومی نیز شده است به این دلیل که مردم فکر می‌کنند، هرکسی که در جامعه بخواهد کار سیاسی انجام دهد یک نفر هزینه‌های مالی تبلیغاتش را فراهم می‌کند بعدا که رای آورد تلافی‌اش را سر بیت المال در می‌آورد. رحیمی باید از همان ابتدا که این یک میلیارد و دویست میلیون تومان را گرفته بود تا بین 170 نماینده اصولگرا تقسیم کند، این حرف‌ها را می‌زد و می‌گفت ما می‌خواهیم به کمک بخش خصوصی مجلس آینده، مجلس اصولگرایی باشد. این هیچ ایرادی نداشت ولی همانند رئیسش، احمدی‌نژاد، وقتی پای خودش گیر افتاد شروع به «بگم بگم» کرد و افشای فسادهای گسترده. این موضوع ایراد دارد.درج کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.