.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه بسیج رسانه سپاه مازندران در حمایت از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
شمال نیوز: یقینا قلم و اندیشه اصحاب بی ادعای رسانه ها و فرهیختگان استان می تواند فتح الفتوحی را در این پیکار رسانه ای و فرهنگی رقم زند که ضمن بی اثر کردن محتوای نادرست کمپانی های دروغ پراکن و رسانه جریان های ناسالم، افکار عمومی را به سمت حقایق رهنمون شوند.

شمال نیوز: پس از اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام و پیرو  این سناریوی از پیش تدوین شده و آن حادثه تلخ تروریستی، زمینه ورود صحنه گردانان بین المللی با هدف سوق دادن التهابات به سمت مسلمانان را آماده ساخت، و اهانت ناجوانمردانه و دوباره این نشریه به ساحت مقدس رسول اکرم آخرین پیامبر الهی، مظهر پاکی ها، عدالت و آزادگی راموجب گردید.

به رغم تلاش کمپانی های تبلیغاتی جنگ سالار و منتسبین به دستگاه صهیونیستی با ژست حقوق بشری و آزادی بیا ن، محکومیت های پیاپی افکار عمومی در سراسر دنیا از اقدام این نشریه فرانسوی ادامه دارد اما خلا سوق دادن جریان افکار عمومی به سمت حقیقت احساس می شود. پیام سراسر حکمت و اندرز ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به جوانان اروپا و امریکای شمالی، همان ندای حقیقتی است که می تواند جان تشنه رهپویان حقیقت به ویژه جوانان را سیراب نماید.

دعوت به سرچشمه حقیقت که همان قرآن باشد، شاه بیت بیانات بی نظیر رهبر نظام اسلامی است که ایشان را به رهبری تمام عیار برای دنیا معرفی می کند.

مخاطب قراردادن همراه با احترام جوانان غربی تحلیل مدبرانه رویدادهای تاریخی بویژه چند دهه گذشته، افکار عمومی را به تفکری عمیق و بازنگری بی واسطه در اسلام و تعالیم متعالی آن وامی دارد. پیام هوشمندانه، پویا و اثرگذار ولی امر مسلمین جهان که از مفاهیم اخلاقی و ارزشی والایی برخوردار است مانند دمیدنروح آزادگی در کالبد جوانان چند گوشه دنیا به شمار می رود و به سیاستمداران عالم نیز درس اخلاق و سیاست را می آموزد.

بازخوانی این پیام تاریخی و تاریخ ساز، خروش حقوق بشری در افکار عمومی را در پی داشته و افکار شهروندان اروپایی و آمریکایی را از پروپاگاندای رسانه ای و قید و بند های القائات ظالمانه و هدفدار سناریوهای تکراری جبهه استکبار می رهاند.

سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا وظیفه ذاتی خود میداند تا با اطاعت از بیانات ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از رسانه های هشیار و بیدارگر استان سراسر ولایی مازندران در تنویر افکار عمومی و رویدادهای اخیر فرانسه، تمام توان و ظرفیت خود را در  تحقق منویات حضرت ایشان در مواجهه با بمباران امواج خطرناک و مسموم رسانه های گماشته رژیم نامشروع اسرائیل به کار گیرد.

یقینا قلم و اندیشه اصحاب بی ادعای رسانه ها و فرهیختگان استان می تواند فتح الفتوحی را در این پیکار رسانه ای و فرهنگی رقم زند که ضمن بی اثر کردن محتوای نادرست کمپانی های دروغ پراکن و رسانه جریان های ناسالم، افکار عمومی را به سمت حقایق رهنمون شوند.

والسلام علیکم رحمت الله و برکاته- سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.