.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در راستای سلسله بازدیدهای دوره ای منطقه 9 عملیات انتقال گاز
بازدید میدانی از تاسیسات تقویت گاز نکا
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با مهم بر شمردن نقش پرسنل در پویایی و حرکت های تحول آفرین افزود : در انتخاب مدیران به نخبه گزینی توجه ویژه دارم و مطمئن باشید همانطور که تاکنون به اثبات رساندم ، رابطه بازی و تعارف در تصمیم گیری های مدیریتی منطقه کوچکترین تاثیری را نخواهد داشت ....
بازدید میدانی از تاسیسات تقویت گاز نکا

Read More

شمال نیوز : مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از تاسیسات تقویت گاز نکا بازدید میدانی و با کارکنان این ایستگاه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز ،دکتر ابراهیم زاده در این بازدید با اشاره به اهمیت استراتژیک این مجموعه گازی و نقش کارکنان در اجرای ماموریت های محوله گفت : تاسیسات تقویت گاز نکا بدلیل تامین بخش اعظمی از سوخت نیروگاه استراتژیک برق شهید سلیمی نکا و تقویت خط لوله 30 اینچ خانگیران تا رشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان این مجموعه نیز باید با لحاظ نمودن این اهمیت با دقت همچون گذشته امورات محوله را دنبال کنند .

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با مهم بر شمردن نقش پرسنل در پویایی و حرکت های تحول آفرین افزود : در انتخاب مدیران به نخبه گزینی توجه ویژه دارم و مطمئن باشید همانطور که تاکنون به اثبات رساندم ، رابطه بازی و تعارف در تصمیم گیری های مدیریتی منطقه کوچکترین تاثیری را نخواهد داشت .

وی خدمت صادقانه را اصل و بنیان پیشرفت و تعالی سازمانی دانست و اظهار داشت : مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی مغتنم برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و همه مسئول هستند و باید تلاش خود را برای جلب رضایت مردم بکار گیرند و میان یک کارگر ، یک کارمند و یک مدیر تفاوتی نیست و فقط شان افراد به میزان صداقت در انجام کارهای محوله و سازمانی است .

در این دیدار صمیمانه و چهره به چهره ، جمعی از پرسنل تاسیسات تقویت گاز نکا به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند .

شایان ذکر است ، دکتر ابراهیم زاده را در این بازدید معاون مهندسی ، معاون عملیات و تاسیسات تقویت فشار گاز و رئیس روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز همراهی کردند .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حقگو 5 بهمن 1393
بیانی را که جنآب آقای ابراهیم زاده در رابطه با صداقت عملکرد و وظیفه شناسی عنوان نمودند خیلی وقته که در سازمانها و دوائر دولتی بویژه گاز مازندران غریب مانده و یکی از دلائل عقب ماندگی ما در تحقق شایسته سالاری و شایسته گماری،فقدان روحیه صداقت و وجدان کاری در اکثریت بوده،امیدوارم جناح قدرت بدور از هرگونه اعمال بخل و سلیقه بایشان فرصت احیای این مهم را بدهد. انشاءا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.