.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران:
برگزاری مانور امداد و نجات ساحلی دربابلسر

 شمال نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از برگزاری مانور ساحلی امداد و نجات در بابلسر خبر داد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر صبح امروز و با حضور ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران،مجید حیدری معاون منابع انسانی و پشتیبانی، سیف الله صادقیان معاون داوطلبان استان، محمد علی قاسمی رییس دفتر نماینده ولی فقیه و رییس گزینش، محمود قاسمی رییس اداره حراست، متولی طاهر مدیر روابط عمومی هلال احمر استان، جمعی از اعضای داوطلبان و جوانان هلال احمر بابلسر، مسولین ادارات و خیرین، در محل هلال احمر شهرستان بابلسر در برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در این نشست با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک موسسه ی غیر دولتی و غیر انتفاعی است گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی  و اجتماعی از اولویت های هلال احمر مازندران است و در این مسیر به دنبال تقویت ساختار اداری و تشکیلاتی هستیم.

مهدی ولی پور با اشاره به نقش اطلاع رسانی مستمر در این نهاد افزود: اطلاع رسانی صحیح و به موقع یکی از اولویت های فعالیت امدادی در هلال احمر است و این اطلاع رسانی حق مردم است تا جریان فعالیت های جمعیت باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور داوطلبان و جوانان در برنامه های امدادی هلال احمر گفت: براساس اساس نامه ی سازمان یک درصد جمعیت شهرستان و پنج درصد جمعیت جوانان باید در هلال احمر فعالیت داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر با بیان این مطلب که سیاسی کاری در هلال احمر یکی از آفت های این نهاد خواهد بود تاکید کرد: به هیچ عنوان فعالیت سیاسی در جمعیت قابل پذیرش نیست و ضمن احترام به همه جناح ها و جریانات در صورت مشاهده ی چنین فعالیت های برخورد خواهیم کرد.

 ولی پور به تلاش های علی پور باقر رییس پیشین هلال احمر شهرستان بابلسر نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مهندس پور باقر پایه گزار هلال احمر شهرستان بابلسر بوده است از تلاش های وی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ی مراسم علی پورباقر نیز با بیان اینکه در شرایط سخت مالی و اعتباری به کمک هلال احمر استان توانستیم اقدامات موثر و ماندگاری در بابلسر داشته باشیم گفت: دوره های عمومی امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه در بابلسر بخشی از اقدامات انجام شده در این شعبه است.

پور باقر همچنین با تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر و شهرداری بابلسر در واگذاری زمین برای احداث پایگاه هلال احمر بابلسر از همه ی جوانان این شهرستان برای کمک به رییس جدید این شعبه درخواست همکاری کرد.

درادامه مراسم نیز علی روستایی آهنگر به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر معرفی شد.

روستایی آهنگر نیز با اشاره به تلاش های مهندس پور باقر در راه ندازی و توسعه ی هلال احمر شهرستان بابلسر از جوانان بابلسر برای دستیابی به اهداف امدادی در شهرستان درخواست همکاری کرد.

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر یکی از مسافرخیز ترین شهرستان های مازندران است توجه ویژه مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به این شهرستان را خواستار شد.

یادآور می شود مراسم تودیع و معارفه ی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر صبح امروز یکشنبه 5 بهمن ماه و با حضور خیرین، داوطلبان و جمعی از مسولین شهری در محل پایگاه هلال احمر بابلسر برگزار شد و علی روستایی آهنگر به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر معرفی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.