.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر 208 نماینده از حاج قاسم سلیمانی

شهادت سردار سپاه اسلام ، سردار الله‌دادی و دیگر شهدای سرافراز نیروی قدس که بر اساس درخواست کشورهای منطقه به عنوان مشاوران نظامی ایفای مسئولیت کردند و در این راه به مقام رفیع شهادت رسیدند به عموم امت اسلام و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ۲۰۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان با صدور بیانیه‌ای از نیروی قدس سپاه و سردار سلیمانی در پی مبارزه با گروه‌های تروریستی و داعش و نقش مؤثر در ایجاد امنیت در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نیروهای پرتوان و متعهد و مقتدر نیروی قدس سپاه و فرماندهی هوشمند و پرتوان و قهرمانان سردار سلیمانی تقدیر می‌کنیم و از نقش تعیین‌کننده نیروی قدس این بازوی مقتدر امت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مسلمان و پایدار از امنیت منطقه و مبارزه مقتدرانه و پیروزمندانه با گروهک‌های تروریستی به ویژه گروهک تروریستی جنایتکار و شرور داعش این مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شهادت سردار سپاه اسلام ، سردار الله‌دادی و دیگر شهدای سرافراز نیروی قدس که بر اساس درخواست کشورهای منطقه به عنوان مشاوران نظامی ایفای مسئولیت کردند و در این راه به مقام رفیع شهادت رسیدند به عموم امت اسلام و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.