.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اداره ارشاد فریدونکنار لشکر یک نفره است




رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه هیچ امکانات سخت‌افزاری تاکنون در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار قرار نگرفته، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار لشکر یک نفره است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امیرحسین فلاحت‌پیشه ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار در دفتر امام جمعه فریدونکنار اظهار داشت: مسائل فرهنگی در فریدونکنار باید در حوزه کمی و کیفی ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های فرهنگی ارشاد بسیار محدود است، افزود: بحث پژوهشی مهم‌ترین مشکل فرهنگی فریدونکنار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه باید برای مشکلات باید راهکارهای اساسی و عملیاتی ارائه شود،خاطرنشان کرد: هیچ امکانات سخت‌افزاری تاکنون در دست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار قرار نگرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه آگهی‌های ثبتی برای درج در روزنامه‌هادر شهرستان فریدونکنار ساماندهی شده، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار لشکر یک نفره است.

فلاحت‌پیشه با اعلام اینکه اداره ارشاد اسلامی در فریدونکنار هیچ نیروی انسانی ندارد،خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به صورت ویژه و با محوریت مردمی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه برای ستاد تسهیلات سفر و میزبانی فریدونکنار از گردشگران نیز باید ویژه برنامه‌های خوبی پیشنهاد شود، گفت: بحث‌های آزاد در جلسات شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار مورد بررسی و بحث کارشناسی قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.