.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت نفت به 30 دلار می‌رسد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای قیمت نفت پیش بینی می کنم که هر بشکه نفت به 30 دلار کاهش قیمت پیدا کند.

به گزارش شمال نیوز عباس رجایی، نماینده اراک در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به کاهش 36 درصد قیمت نفت و رسیدن آن به 43.55 دلار گفت: هر چند پیش بینی سازمان های بین المللی و وزارت نفت بر این است که در سال آینده متوسط قیمت هر بشکه 70 دلار خواهد بود اما به نظر می ر سد این احتمال وجود ندارد.

وی افزود: بر این اساس باید فکر اساسی برای درآمدهای بودجه داشته باشیم و منابع داخلی را فعال کنیم.بر این اساس اصلاح قانون مالیات ها، کاهش هزینه های دولت، هدفمند کردن تخصیص بودجه های عمرانی از جمله راهکارهایی است که بتوانیم از این شرایط گذر کنیم.

رجایی با تأکید بر اینکه باید منابع جدیدی را در داخل کشور خلق کنیم، گفت: آزادسازی سهام عدالت و وارد کردن آن به بازار بورس چیزی حدود 40 هزار میلیارد تومان درآمد جدید به دولت اضافه می کند بر این اساس فروش نفت به مردم با این استدلال که پس از افزایش قیمت نفت نرخ سود آن به مردم برگردانده خواهد شد از جمله منابع جدیدی است که می تواند در کشور ایجاد شود.

نماینده اراک با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا با ایجاد بحران های جدید قصد به زانو درآوردن کشور را دارند، گفت: یکی از منابع جدید درآمدی کشور، تشویق مردم به فروش مسکوکات و دلارهای خانگی است که می تواند حجم بزرگی از منابع بودجه را تأمین کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به فرصت های درآمدی برای بخش کشاورزی کشور نیز گفت:در حال حاضر می توانیم 20 میلیارد دلار صادرات بخش کشاورزی را به خود اختصاص دهیم و این در شرایطی است که ما سالانه 30 هزار میلیارد تومان واردات کالاهای اساسی و نهاده ها را داریم که این رقم چنانچه در داخل تأمین منابع صورت بگیرد می تواند جایگزین خوبی برای برخی ارقام بودجه باشد.
  /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.