.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد اشتغال نیاز روز مازندران است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایجاد اشتغال نیاز روز مازندران است و دانشگاه‌ها در این زمینه اثرگذارتر عمل کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان دانشگاه علمی کاربردی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات خوبی که در دانشگاه علمی کاربردی انجام می‌شود کاهش دغدغه اشتغال جوانان است، اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که به دانشگاه آزاد وارد بود توجه نکردن به مسائلی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی در علم و مهارت‌آموزی گام برمی‌دارد که اقدام ارزشمندی است، افزود: سابقه 20 ساله فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در کشور نشان دهنده خدمات موثر این دانشگاه است.

وی با اعلام اینکه یکی از نیازهای روز به‌کارگیری علم برای ایجاد اشتغال است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال نیاز روز مازندران است و باید تلاش کنیم که دغدغه ایجاد اشتغال در استان کاهش پیدا کند.

طبرسی در ادامه با اشاره به تلاش‌های که در جهان برای توسعه علم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشمندان ایرانی نیز باید تلاش کنند که سهم بسزایی در توسعه علمی جهان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خواص دانشگاه علمی کاربردی اقدام موثر برای توسعه علم است و زمینه پیشرفت این دانشگاه باید افزایش یابد، ادامه داد: انسان زمانی که می‌تواند در جامعه موثر باشد باید همه تلاش خویش را به کار گیرد.

طبرسی  با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت‌های خوبی در حوزه علم رسید، گفت: ایران بعد از انقلاب در جهان به لحاظ علمی کشوری استثنایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی باید تلاش کنند که ضمن خودسازی به دیگران نیز علم بیاموزند و افرادی را تربیت کنند که برای جامعه موثر باشند.

وی با بیان اینکه کشور به افراد علمی و اثرگذار احتیاج دارد، گفت: وجود پزشک، معلم، مهندس و استاد دانشگاه نیاز کشور است و باید قدردان این افراد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.