.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست شرکت مخابرات مازندران منصوب شد

شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حسن قربانگلی گنجی به عنوان سرپرست شرکت مخابرات استان مازندران منصوب شد.


به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، علی کارگذار معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مخابرات مازندران که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزارشدبیان داشت: در دولت جدید توجه به حوزه روستایی در دستور کار قرار گرفت و اقدامات گسترده‎ای در این حوزه آغاز شده که می‌توان از برخورداری بیش از 7 هزار روستای کشور از اینترنت پرسرعت نام برد که برنامه گسترده‌ای برای روستاها نیز در سال آینده برای بهره‌مندی از خدمات به شکل آنلاین در دست اجراست.
وی افزود:هر یک خط اینترنتی که در روستاها شروع بکار می کند خدمات زیادی را برای مشترکین و مردم به همراه خواهد داشت.
وی گفت: امروزه حتی در معتبرترین دانشگاههای کشور ادامه تحصیل به صورت مجازی فراهم شده است و اینترنت این فرصت را در اختیار همگان به خصوص روستائیان قرار می دهد تا با جلوگیری از هزینه های اضافی و خطرات جاده ای به صورت مجازی به ادامه تحصیل بپردازند.
وی اظهارداشت: با استفاده از ظرفیت اینترنت در کشور همگان شاهد تحول در خدمت رسانی بهتر و سریعتر در بانک ها می باشیم.
این مسئول بیان داشت : با تلاش های صورت گرفته، طرح اینترنت 20 مگ در دست اقدام است که به زودی آغاز می شود.
وی بابیان اینکه 100 میلیون سیم کارت فعال در کشور در اپراتورهای مختلف کار می‌کند، افزود: این امر سبب ایجاد شغل‌های متنوع و کاهش هزینه در کشور شده ‌و تا زمانی که صدای هر زنگی سبب نجات جان بیماری شود و یا با ارائه خدمات مجازی سبب ارتقاء علم و دانش و توسعه کشور شود، دعای خیر ملت شامل حال کارکنان شرکت مخابرات خواهد شد.
این مسئول بیان داشت: از اهداف مهم شرکت مخابرات در مدیریت جدید ارائه خدمات با کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریان خانگی، تجاری و سازمانی است.
وی همچنین از اجرای طرح مشاوره بین‌المللی در سطح کشور خبر داد و اگفت: مطالعات این طرح تمام شده و از ماه‌های آینده درصدد اجرایی کردن این پروژه‌ها هستیم.
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه افتخار ما این است که در سازمانی خدمت می‎کنیم که دایره خدمات آن شامل حال تمام اقشار مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌شود، بیان داشت: افزایش خدمات بانکداری و بهبود وضعیت آموزش عالی از جمله مواردی است که به کمک ارتباطات امکان‌پذیر شد.
وی درادامه بابیان اینکه پروژه هم‌کدسازی صد درصد در کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه برای 28 میلیون تلفن ثابت کشور بدون هیچ چالشی انجام شد.
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: هنوز مصوبه‌ای درباره افزایش نرخ مکالمات به شرکت مخابرات اعلام نشده است.
کارگذار بااشاره به اینکه در حوزه اکسس فعالیت خوبی انجام شده است، بیان داشت: ‌طرح کوثر برای بازسازی شبکه اکسس تلفن ثابت و به موازات آن پروژه غدیر را در دست اجرا داریم که در 11 شهر کشور به شکل پایلوت اجرا می‌شود.
این مسئول از خدمات مهندس بهروز باباجانی مدیرعامل سابق شرکت مخابرات مازندران تقدیر و حسن قربان‌گلی گنجی رابه عنوان سرپرست جدید مخابرات مازندران معرفی نمودند.
گفتنی است: حسن قربا نگلی‌گنجی فوق لیسانس مدیریت، عضو هیئت مدیره و معاون تجاری شرکت مخابرات مازندران بوده است.
درپایان خاطرنشان میگردد : باتوجه به بازنشستگی مهندس بهروزباباجانی مدیرعامل سابق شرکت مخابرات مازندران وهمچنین به پاس خدمات چند ین ماهه درکسوت مدیرعامل سابق شرکت مخابرات مازندران بااهداء لوح بازنشستگی وهدایایی نیز تقدیربعمل آمد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهر بهارنارنج 20 دي 1393
زنده باد بابل و بابلی و مازندرانی . .
هرجا سخن از مسئولیت است ، نام یک بابلی میدرخشد . . . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.