.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تدریس مربیان روشندل انجام می شود؛
آموزش خط بریل و رایانه در کتابخانه چالوس

دو تن از اعضای روشندل فعال در بخش نابینایان کتابخانه عمومی حضرت بقیة الله چالوس(عج) در کلاس های آموزشی خط بریل و رایانه ویژه نابینایان عضو کتابخانه، تدریس می نمایند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، آقا و خانم اسلامی از روشندلان فعال در کتابخانه عمومی چالوس به دعوت رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و به دلیل برخورداری از مهارت های کافی، کار تدریس کلاس های آموزشی خط بریل و رایانه را به دیگر روشندلان عضو کتابخانه بر عهده گرفته اند.

رودابه آزادیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی چالوس ضمن اعلام این خبر، گفت: پس از راه اندازی بخش ویژه نابینایان در کتابخانه عمومی بقیة الله و استقبال روشندلان چالوس و شهرها و روستاهای اطراف، تصمیم به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای این قشر از جامعه گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کتاب های خط بریل و نرم افزارها و کتاب های گویا در موضوعات مختلف در این بخش موجود است، اظهار داشت: با افزایش منابع می توان به روشندلان، خدمات ارزنده تری ارائه نمود و در راستای شکوفایی استعدادهای آنان گام برداشت.

وی افزود: با توجه به مسافت طولانی که برخی از این افراد برای استفاده از بخش نابینایان طی می کنند، انتظار می رود با فراهم آوردن امکانات، توجه بیشتری در این حوزه صورت گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.272 seconds.