.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در محورهای مواصلاتی مازندران

به دنبال کاهش نسبی دمای هوای استان از ظهر امروز، هم اکنون بارش برف در محورهای مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان در مازندران گزارش شده است.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، هم اکنون دمای هوای شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بین 10 تا 15 درجه کاهش یافته و هوای همه مناطق استان بارانی و برفی گزارش شده است.
بارش برف در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر ادامه داشته و این بارش ها تا امشب نیز ادامه دارد.
پلیس راه مازندران، مردم را به پرهیز از سفرهای غیرضروری دعوت کرده و نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای استان اقدام شده است.
بر این اساس، تردد تمامی کامیون از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج‌شنبه 18 و جمعه 19 دی ماه امسال از محور هراز ممنوع است.تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه 19 دی ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده‌ است.
 
در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.
مدیریت بحران مازندران نیز از آمادگی نیروهای امدادی استان در شرایط احتمالی بحرانی خبر داد و گفت: وزش باد 40 کیلومتری عصر امروز در مناطق غرب مازندران صورت گرفته و احتمال تداوم این رویداد برای امشب تا مقیاس 70 کیلومتر بر ساعت دور از انتظار نیست.
مازندران در روزهای اخیر شاهد افزایش محسوس دما بوده که این روند از ظهر امروز با 10 تا 15 درجه کاهش، هوای استان را سرد و مرطوب کرده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.