.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۳۰ واحد معدنی مازندران راکد هستند

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران از راکد بودن ۱۳۰ واحد معدنی در این استان با وجود داشتن پروانه خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم  ستار بابایی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن صنعت و معدن شهرستان آمل با مسئولان استانی و شهرستانی در تالار پذیرایی پارسیان با اشاره به  مشکلات موجود در بخش صنایع و معادن برطرف کردن  این مشکلات را با احساس و ارائه یکسری مسائل ناشدنی بیان و اظهارداشت: در این امر تشدید ایجاد نکنیم بلکه باید به اجرای قانون پرداخت.

وی با بیان اینکه در اجرای این قانون ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران در اولویت قرار دارد، افزود: در این کشور نباید به راحتی منابع را به هر قیمتی هدر داد و قانون را اهرمی برای همدیگر به کار گیریم.

بابایی با تاکید براینکه برای رفع مشکلات می توان با تعامل و مشارکت ورود پیدا کرد تا رسیدگی و توجه ویژه صورت گیرد، افزود: هم‌اکنون محور هراز بدلیل یکسری غیرقانونی‌های صورت گرفته در بخش صنعت و معدن چهره نامساعدی را برای مسافران و گردشگران به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه در این امر و در حوزه آبخیزداری باید با تدابیر عمل و به درستی ورود پیدا کرد، افزود: این سازمان برای تشکیل کارگروه با تعامل صنعت و معدن برای اجرای قانون‌مداری و رسیدگی به مشکلات موجود آمادگی کامل دارد.

وی از وجود 130 معدن راکد با صدور مجوز پروانه در این استان خبر داد و گفت: در این عرصه باید معدن داری و معدن کاوی به صورت علمی و کارشناسانه صورت گیرد تا جلوی ورود هرکسی به میدان گرفته شود.

بابایی با اشاره به فروش پروانه معادن تاکید کرد: در این امر تشکیک ایجاد نکنیم و در صورت مشاهده تخلف از سوی معادن به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با تاکید براینکه در این استان بورکراسی زیاد است که باید این مشکل برطرف شود، ابراز داشت: همه تلاش منابع طبیعی اجرای قانون است و زیرسوال رفتن این سازمان خسته‌کننده است.

معاون فرماندار ویژه آمل نیز با اعلام اینکه 47 درصد صنعت و معدن مازندران در شهرستان آمل وجود دارد، بیان کرد: این سرمایه موجود به سه عامل جنگل، دریا و دشت برمی‌گردد که باید از این منابع بهینه استفاده کرد.

سیدجعفر رسولی ادامه داد: صنایع و معادن سرمایه‌های ویژه‌ای در عرصه اقتصادی کشور هستند که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه هم‌اکنون کارگروه حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در این شهرستان تشکیل شده است، افزود: با توجه وجود مشکلات در این عرصه سعی می‌شود به این موارد در این کارگروه رسیدگی شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 8.135 seconds.