.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی کارخانه چوب مازندران با خام فروشی چوب های جنگلی استان

نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جویبار وسیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: خام فروشی چوب های جنگلی ازجنگل های مازندران به برخی استانهای کشور باعث تعطیلی گسترده کارخانه چوب استان شده است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سیدهادی حسینی چهارشنبه شب در همایش معدن داران شهرستان آمل گفت: متاسفانه در سال های اخیر فروش چوب های با ارزش جنگل مازندران در اندازه های مختلف به تهران با شدت روز افزون در حال انجام است وکسی هم به فکر تعطیلی ویا ورشکستگی کارخانه های چوب استان نیست.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مازندران دربخش معادن دارای ظرفیت های بالایی تامین مواد اولیه مصالح ساختمانی و صنایع کشور است، تصریح کرد: باید زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران برای فرآوری موادمعدنی در استان فراهم شود.

حسینی افزود: هم اکنون با بیش از هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در معادن سوادکوه در حال فعال کردن کارخانه کک سازی وذغال سنگ هستیم.

وی که نایب رییس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی است، از برنامه جدی این کمیته در مجلس برای ساماندهی وهدفمند شدن اکتشاف های کشور خبر داد واضافه کرد: این طرح مهم برای تقویت حوزه اکتشاف کشور است ومعتقدیم که هرچه سریعتر باید برنامه ساماندهی شکل بگیرد.

حسینی تاکید کرد: نباید در حوزه فعالیت و دسترسی معادن هرکسی در هر رده وجایگاه به خود اجازه دست درازی به معادن استان را ندهد و با بیل وکلنگ قصد معدن داری نداشته باشند.

وی ادامه داد: با هدفمند شدن اکتشاف معادن ، تا اعماق بیش از 200 متر اسکن و ذخایر ونوع مواد معدنی نیز مشخص خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جویبار وسیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان خواهان حمایت جدی از بخش های مختلف تولیدی هستیم، ممنوعیت تردد برای کامیون ها وکمپرسی داران در تعطیلات آخر هفته ورسمی کشور را موجب ضرر و زیان به معدن داران و فعالان بخش حمل ونقل باری در جاده های برون شهری استان دانست.

حسینی یادآورشد: بزودی در نشستی با فرمانده پلیس راهورناجا در خصوص اعمال محدویت در جاده های کشور را به حفظ شرایط تفریح و رفاه برای مسافران به مازندران بررسی وتصمیم گیری خواهیم کرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.329 seconds.