.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حریق عمدی یک دامداری در دل جنگل ساری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری از حریق عمدی یک واحد دامداری در جنگل در منطقه زرین‌آباد ساری خبر داد.

 شمال نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری از حریق عمدی یک واحد دامداری در جنگل در منطقه زرین‌آباد ساری خبر داد.

حسن سیدی گفت‌وگو با فارس در ساری، با اعلام اینکه ساعت 22 و 30 دقیقه 17 دی ماه حادثه آتش‌سوزی در منطقه زرین‌آباد مرکز مازندران و حریق در جنگل آهودشت سقندیکلا به آتش‌نشانی گزارش شد، اظهار کرد: با اعلام این خبر از دو ایستگاه آتش‌نشانی نیروهای اطفای حریق، امدادی و کارشناس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه محل حریق یک‌ واحد دامداری در دل جنگل، پنج کیلومتر بعد از روستای زرین‌آباد بوده است، افزود: حادثه آتش‌سوزی این واحد دامداری به صورت عمدی بوده است.

سیدی تصریح کرد: نیروهای امدادی بدون وقفه اقدام به اطفای حریق کردند.

وی با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی جنگل‌ آهودشت در حال اطفای حریق است، گفت: دو دستگاه کامیون و نیروهای آتش‌نشانی و امدادی اعزام شدند و در حال اطفای حریق هستند.

سیدی خاطرنشان کرد: بخشی از جنگل آهودشت که دچار حریق شد صعب‌العبور بوده و آتش‌نشانان با ماشین‌های کوچک به صورت امدادی در حال اطفای حریق هستند.

وی ادامه داد: جزئیات خبر به صورت تفصیلی بعد از اطفای حریق اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، در 24 ساعت گذشته از همین رسانه اخباری مبنی بر آتش‌سوزی در جنگل‌های نکا، بهشهر، ساری بر روی خروجی خبرگزاری رفت که حیرت بسیاری از مخاطبان را برانگیخت.

خبر مهار آتش‌سوزی در  چهار هکتار از پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری، مهار آتش در پنج کیلومتر از جنگل تفریحی توریستی زارع مرکز مازندران، مهار آتش در جنگل‌های پی‌رجه نکا و سه نقطه از روستاهای قرمرض، کرداب، خیرآباد و مهار آتش در سه نقطه جنگلی بهشهر در روستاهای محمدآباد، مهدی‌رجه و پاسند از اخباری بود که روز گذشته مورد توجه قرار گرفت.

هفته گذشته 30 هکتار از جنگل‌های بهشهر نیز طعمه حریق شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

18 دي 1393
آتش سوزی آهودشت وزرین آباد وآتش سوزی دیگرساری همه عمدی بودنمی دانیم علتش چیست؟چرا بعضی ازآدمهای بی فکروبی فرهنگ دست به این کارهامی زنند. خدالعنتان کند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.534 seconds.