.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران پیشگام در بازسازی عتبات عالیات

 شمال نیوز: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران اظهار کرد: استان مازندران در سال 92 بعنوان استان برتر در مشارکت در بازسای عتبات عالیات شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ محمد حسن اصغری پیش از ظهر امروز در نشست خبری گفت: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کار ساختاری نبوده بلکه کار دل است و کسانی هم که در این راه همراهی می کنند خادم اهل بیت هستند.

وی افزود: حرم ائمه معصومین نزدیک به یک قرن نه تعمیر و نگهداری شده و نه توسعه پیدا کرده و نه هیچگونه خدماتی به زائران ارائه داده است.

اصغری با اشاره به اینکه با سقوط حکومت صدام شورای سیاست گذاری تشکیل شده گفت: از سال 83 تا کنون استان مازندران جزو 5 استان برتر کشور در مشارکت در بازسازی عتبات عالیات بوده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران اظهار کرد: در سال 92 مازندران بعنوان استان برتر شناخته شده است که از استان علوی بعنوان استان پیشرو در این حوزه دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: از سال 83 تا کنون بیش از 70 میلیارد ريال وجه نقد و 17 میلیارد ريال جواهرات از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران به عتبات عالیات ارسال شده است.

این مسئول از اعزام 800 نیروی تخصصی به کربلا خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 13 میلیارد و 847 میلیون ريال از سوی استان مازندران خدمات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ساخت یک درب طلاکوب و یک درب قتلگاه حرم امام حسین(ع)، سقاخانه، خرید و نصب سنگ راه پله ورودی های حرم امام حسین(ع) و تامین هزینه احداث یکهزار و 400 متر مربع از صحن حضرت زهرا(س) از جمله پروژه هایی است که مازندران بصورت مستقل در عتبات عالیات برعهده گرفته است.

اصغری همچنین افزود: مشارکت در بازسازی و مرمت حرم مطهر امام علی(ع) و امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امامین جوادین(ع)، عسگریین(ع) از جمله پروژه هایی است که استان مازندران در بازسازی آن مشارکت فعال داشته است.

وی با بیان اینکه30 میلیارد ريال جهت بازسازی هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا(س) توسط ستاد مازندران پرداخت شده است، گفت: مشارکت در احداث صحن حضرت زینب کبری در کربلا و بازسازی حرم زینب و حضرت رقیه در سوریه  نیز 17 ربیع الاول و اول اسفند 93 آغاز خواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران خاطرنشان ساخت: در سال های 83 تا 90، مبلغ دو میلیارد تومان جمع نذورات نقدی از سوی مردم مازندران بوده است در حالیکه این میزان در یک سال اخیر مبلغ دو میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.