.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شایع‌ترین بیماری مردان

یک متخصص کلیه گفت: پس از سرطان ریه، پروستات شایع‌ترین بیماری در مردان به شمار می‌رود که در سال‌های گذشته بر شمار مبتلایان آن افزوده ‌شده است.
 
به گزارش ایسنا، دکتر حسن یاری اظهار کرد: گسترش شهرنشینی، کم‌تحرکی، مصرف غذاهای پرچرب، استعمال دخانیات و تماس مستقیم با فلزات سنگین از علل شیوع بیماری‌ها بویژه پروستات مردان است. علاوه بر آن وراثت نقش مهمی در ابتلای مردان به سرطان پروستات دارد.
 
وی افزود: سابقه فامیلی و ابتلای افراد نزدیک خانواده مانند پدر، عمو و ... عامل مهمی در ابتلای مردان به سرطان پروستات است. سرطان پروستات مردان در سنین بالای ۵۰ سال با علائم و نشانه‌هایی بروز می‌کند که شناخت آن به شتاب بخشی و درمان‌های لازم کمک فراوانی می‌کند.
 
این اورولوژیست تصریح کرد: تشخیص و درمان سرطان پروستات از روند پیشرفت آن به میزان قابل ‌توجهی پیشگیری می‌کند؛ چرا که سرطان پروستات آهسته و تدریجی در فرد نمایان می‌شود که هر چه سن شیوع سرطان زودتر آغاز شود، پیشرفته و خطرناک‌تر است.
 
یاری یادآور شد: درد ستون فقرات از علائم شایع بروز سرطان پروستات مردان به شمار می‌رود که این موضوع مهم اهمیت بسزایی در تشخیص و درمان‌های لازم دارد. همچنین متخصصان اورولوژیست آزمایش‌های سرطان پروستات را در مردان بالای ۵۰ سال امری مهم و ضروری می‌دانند که انجام آن به تشخیص و درمان‌های لازم کمک فراوانی می‌کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.