.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادارات ساری در آماده‌باش کامل باشند

 رئیس ستاد مدیریت بحران ساری از نفوذ سامانه بارش و کاهش شدید هوا خبر داد و گفت‌: ستاد مدیریت بحران ساری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی از کاهش دمای هوا در روزهای آینده خبر داد و اظهارداشت: براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی فعال و ریزش هوای سرد از پنج‌شنبه شاهد بارش شدید باران و برف همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهیم‌بود.

واحدی با بیان اینکه دمای هوا به شدت کاهش می‌یابد، افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی به‌علت ریزش برف نیز دور از انتظار نیست.

رئیس ستاد مدیریت بحران مرکز استان با اعلام هشدار آب‌گرفتگی معابر از شهروندان خواست در این مدت از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و نقاط سیل‌گیر خودداری و از تردد بی‌دلیل در ارتفاعات خودداری کنند.

وی گفت: هوای استان در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و احتمال وزش باد گرم (به‌ویژه در ارتفاعات) پیش بینی می‌شود.

واحدی افزود: در روز پنجشنبه هوا ابری همراه با بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما و احتمال رعد و برق و بیشینه دمای هوای ساری 11 و کمینه آن 3درجه سلسیوس می‌شود.

وی بیان کرد: هوای مازندران در روز جمعه نیز ابری همراه با بارش باران و برف، وزش باد و کاهش محسوس دما است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.261 seconds.