.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه نوشهر:
اصناف برای اسلامی‌ کردن بازار گام بردارند

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: تاکنون اصناف در جنگ نرم خوب عمل کردند و انتظار این است که از این به بعد نیز برای اسلامی‌ کردن بازار گام‌های موثری برداشته شود.


به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، حکمت داجلری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف نوشهر در کانون شهید باهنر این شهرستان اظهار کرد: دشمن از طریق ابزار رسانه سعی در مقابله با ارزش‌های ملت ایران دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه 74 نوع عروسک باربی در بازار ایران وجود دارد که وقتی این‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم می‌بینیم که آخرین مدل آنها دختر نظامی به نام باربی است، افزود: تاکنون اصناف در جنگ نرم خوب عمل کردند و انتظار این است که از این به بعد نیز برای اسلامی‌ کردن بازار گام‌های موثری برداشته شود.

سید محمد مجیدی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف نوشهر نیز در مراسم معارفه خود گفت: نقش اصناف در به وجود آمدن انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در اداره و پشتیبانی از دفاع مقدس نیز بازاریان همکاری خود را به اوج رساندند، افزود: بعد از فتنه 88 نیز دشمن با تحریم‌های اقتصادی قصد آسیب زدن به بدنه جامعه از طریق اقتصاد را داشت که نقش‌آفرینی بازاریان در کاهش تنش‌ها بسیار موثر بود.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف نوشهر تصریح کرد: بازاریان و کسبه با حضور خود در راستای اقتصاد مقاومتی نیز خوب ظاهر شدند و به حمایت از اجناس داخلی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تجار و بازرگانان بر اساس تحریم‌ها در خط مقدم نظام هستند و تلاش دارند تا چرخ اقتصاد نظام بچرخد.

مجیدی در پایان گفت: انتظار ما از اصناف این است که همانطور که پشتیبان مجموعه حوزه مقاومت بسیج اصناف بودید در کنار هم برای اعتلای بازار اسلامی‌تر و انقلابی‌تر تلاش کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.