.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جای خالی آموزش ، فرهنگ سازی و ایمنی...
فقط در نه ماه ؛ گاز جان 18 نفر را درمازندران گرفت !
شمال نیوز : در نه ماهه امسال تعداد 18 نفر بر اثر مسموميت با گاز مونواكسيدكربن جان خود را از دست دادند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 64 درصد افزايش يافت....
فقط در نه ماه ؛ گاز جان 18 نفر را درمازندران گرفت !

در نه ماهه امسال تعداد 18 نفر بر اثر مسموميت با گاز مونواكسيدكربن جان خود را از دست دادند كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 64 درصد افزايش يافت.

بیشترین شهرهای فوتی ناشی از گاز گرفتگی

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان ، شهرستان های ساری  با 7 فوتي بیشترین و قائم شهر ،بابلسر هر کدام 3 مورد ،آمل ،سوادکوه هر کدام 2 مورد و گلوگاه یک مورد ناشي از مسموميت با گاز را به خود اختصاص مي دهند.

یادآور میشود با توجه به اینکه مرگ ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عمدتا در نیمه دوم سال به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می یابد لذا به هموطنان توصیه میشود ضمن استفاده از وسایل گرمازا ، به توصیه های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.

 

جای خالی آموزش ، فرهنگ سازی و ایمنی ...

با انتشار این آمارها ، به نظر می رسد مدیران شرکت گاز مازندران اهتمام مناسبی را در راستای آموزش ، فرهنگ سازی و ایمنی مشترکان خود نداشته اند و با تداوم این سهل انگاری های این شرکت ، ممکن است هر روز خانه های مردم مازندران شاهد اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران گردد .

نگاهی گذرا به سایت رسمی شرکت گاز مازندران نشان می دهد ، تنها صفحه ای با عنوان « توصیه های ایمنی » به مواردی تیتروار اشاره کرده است و رنج آور ترین بخش هم مربوط به برگزاری دوره های آموزشی است که تنها دارای دو آیتم است که آنهم در سوم آدرماه سال نود و یک ، یعنی دو سال پیش بروزرسانی شده است !

حال این سئوال بوجود می آید که چگونه با این شیوه آموزش ، فرهنگ سازی و ایمنی می توان انتظار کاهش تلفات را در مازندران داشت ؟ و افرایش 64 درصدی مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی نمی تواند بی ارتباط با این موضوع باشد .

به سایت شرکت گاز مازندران سرکشی کنید تا خیلی چیزها روشن شود !



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 17 دي 1393
این ها همه بر می گردد به نابسامانی مدیریتی در شرکت گاز مازندران . آقای استاندار این دیگر قبض گاز نیست بلکه جان مردم است . لطفا فکری به حال مدیریت این شرکت یزرگ و پرمسئولیت بکنید . این شرکت مدیران بزرگ و در قد و اندازه بلند می خواهد .
شهرام اطاقسرایی 17 دي 1393
دوچیز که اصلا محاکمه نمی شوند اب وگاز پس مواظب خودت دیکران باش
نا شناس 17 دي 1393
خبر جدید (( نشت گاز موجب تخریب یک واحد مسکونی 2 طبقه در ساری شد ))
یک شهروند 17 دي 1393
سید عزیزاگر مردم در منزل خود مسائل مربوط به گاز ولوله بخاری گازی و...را رعایت نمی کنند چه ربطی به مدیریت شرکت گاز دارد
امیر 17 دي 1393
باید سیستم همه ساختمان های جدیدی که درست میکنند با شوفاژکار کنه
رضا 17 دي 1393
این خیلی بده که شرکت گاز مازندران برای آموزش همگانی و ایمنی ارزش زیادی قائل نیست . وافعا چرا قبل از وقوع حادثه پیشگیری نشود . همیشه پیشگیری بهتر از درمان است .
علی 17 دي 1393
رفتم سایت گاز مازندران . وای وای که افتضاح بود . سایت گاز استان های دیگه رو هم رفتم خیلی هاشون از مازندران سر بودند . این رو هم می ذاریم به حساب ..............
کارمند گاز 17 دي 1393
از شمال نیوز ممنونم . از دیروز توی راهروهای شرکت از اطلاع رسانی صادقانه و دقیق شمال نیوز تقدیر میشه و پرینت خبر دست به دست می چرخه . امیدواریم مردم کم کاری مدیران شرکت گاز رو از چشم کارکنان شریف نبینند و اگر میخوان نفرین کنند بدونن که ما کارکنان بی تقصیرم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.