.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارگیری انتخاباتی و بله قربان گویی مدیران!
علیرضا قلی زاده

همانطور که حدس زده می شد استارت تبلیغات علنی کاندیداهای مجلس آینده بسیار زودتر از آنچه که در کشور است در استان مازندران زده شد.
کاندیداهای احتمالی مجلس این روزها با حضور در اماکن مختلف اعم از عزاداری ها، عروسی ها ، مراسمات ورزشی، مراسمات ختم و ... به نوعی به دنبال رایزنی و معرفی خود به شهروندان می باشند .
این افراد با معرفی برنامه های خود و ایضاً زیر سوال بردن عملکرد نمایندگان در صددند تا درمیان گروه های مخاطب جایگاهی پیدا کرده و البته در این راه وعده هایی که بعضی از آنها مطمئناً دست نیافتنی می باشد را نیز از قلم نیانداخته و با شور و حرارت و دادن مهمانی های آنچنانی از همین حالا خود را برنده انتخابات آتی می دانند.
در این میان بعضی از نمایندگان فعلی مجلس نیز که اوضاع را اینگونه دیده اند دست به تبلیغات گسترده و زودرس در غالب گزارش عملکرد!!! در بروشورهای کاملاً رنگی و نصب بنرهای آنچنانی در نقاط ورودی و خروجی و میادین اصلی شهرها و با صرف هزینه های قابل توجه که معلوم نیست محل این هزینه ها از کجا تامین شده نموده اند .
عملکردی که مردم تقریباً از آن شناخت داشته و وضع فعلی استان و حوزه های انتخابیه خود بهترین ملاک برای داوری و ارزیابی میزان کارایی نمایندگان فعلی مجلس می باشد .
اما آنچه سبب نگارش مقاله پیشرو شده یارگیری بعضی از همین نمایندگان فعلی مجلس در قالب چینش یاران خود در راس ادارات شهرستانی و حتی ستادی و در ادارات کل می باشد که این روزها رنگ بیشتری به خود گرفته تا آنجا که به قول یکی از دوستان اکنون می توان رد بعضی از این دخالت ها و یا سفارشات را حتی در انتصاب کارشناسان ادارات نیز به وضوح دید.
اما آنچه که باعث تاسف و تاثر است بله قربان گویی بعضی از مدیران ادارات استان در مقابل این سفارشات و جابجایی روسای ادارات شهرستانی می باشد که بدون در نظر گرفتن مسائل مدیریتی فقط بله قربانگو بوده و به راحتی حاضرند این جابجایی ها را کلید بزنند.
البته نباید این نکته را فراموش کرد که این دسته از مدیران که برای گرفتن پست خود به دامن نمایندگان چنگ می زدند الان هم باید جبران کرده و خواسته یا ناخواسته مطیع سفارشات آنها باشند که نمونه این مسائل را می توان با اندک کاوش در تغییرات حاصل شده دو سه ماه اخیر در ادارات استانی و شهرستانی به وضوح مشاهده کرد.
علی ایحال آنچه مسلم است دود این جابجایی ها نابخردانه مطمئناً به چشم مردم استان رفته و مثل همیشه مردم مازندران از این منظر متضرر می شوند.
انتظار می رود استانداری مازندران حداقل در قالب دستورالعملی این موارد را به مدیران استانی تذکر داده تا شاهد این موارد در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات مجلس آتی نباشیم هر چند به نظر می رسد اگر چنین دستورالعملی هم صادر شود گوش شنوایی برای اجرای آن در استان وجود نداشته باشد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 دي 1393
توی شهر شما که الان آقایون دارند کولاک می کنند.بنرهای تبلیغاتی در تمام خیایابونها نصبه.
کی جرات داره بررسی کند
نا شناس 13 دي 1393
منظورت که به اداره شهرسازی نیست؟!!!!!
نا شناس 13 دي 1393
آقاي قلي زاده ، مطلبي خوبي نوشته ايد تمام اين موارد در تمام ادارات هست علي علي الخصوص در اداره كل آموزش و پرورش استان
نا شناس 13 دي 1393
ورزش مازندران الان به این روز دچار شده متاسفانه دخالت نمایندگان و فشار اونا در عزل و نصب ها...
!! 13 دي 1393
آیا انتصاباتی که استاندار انجام داده هم شامل حال مقاله شما می شود ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید 18 دي 1393
توساری که خیلی وقته شروع شد.خصوصا درروستاها .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.