.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسه دفاع دانشجوی جانباز ارشد در منزل

جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی جانباز احمد حسینیان که بعلت مشکلات جسمی ناشی از جراحت جنگی قادر به حضور در دانشگاه نبود در منزل ایشان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری روز گذشته جلسه دفاع از پایان نامه احمد حسینیان در منزل ایشان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد که در رشته مهندسی کامپیوتر– نرم افزار این واحد دانشگاهی و از رزمندگان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی می باشد بعلت افزایش مشکلات ناشی از جراحت نخاعی که مدتی برای وی بوجود آمد قادر به تحرک و حضور در دانشگاه برای شرکت در جلسه دفاع نبوده و به همین دلیل تیمی متشکل از استاد راهنما جناب موتمنی، استاد مشاور جناب ابوطالبی و استاد داور جناب رمضانی بهمراه مدیر پژوهش دانشکده و مسئول روابط عمومی واحد جهت برگزاری مراسم دفاع در منزل وی حضور یافتند.

همایون موتمنی مدیر گروه مقطع دکتری رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و بعنوان استاد راهنمای حسینیان گفت:  مهندس حسینیان همواره از دانشجویان فعال و با استعداد در دوران تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده است و شرایط جسمی ایشان هرگز مانع عدم حضورشان در کلاسها نبوده است بلکه همواره در تمام کلاسها حضور و مشارکت جدی داشتند.

وی با بیان رشادتهای و حماسه آفرینی حسینیان و تمام رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی افزود: ایشان با همان روحیه صبر و ایثار در مسائل و مباحث درسی مشارکت داشتند که این خود برای کلیه دانشجویان و کارکنان کلاس درسی بوده است.

موتمنی در مورد موضوع پایان نامه این دانشجو نیز اظهار داشت: این موضوع از مباحث مهم و جدید در بررسی ویژگیهای کیفی در سبکهای معماری نرم افزار است.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ در مورد مباحث مطرح در پایان نامه بین استاد داور و دانشجو برگزار شد.

لازم به ذکر است احمد حسینیان در عملیات والفجر 10 در سال 66 در منطقه حلبچه دچار عارضه قطع نخاع شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 7 دي 1393
از اساتید این گونه به مقام جانباز ارج نهادن تشکر ،خدواند آنان را برای نظام حفظ نماید. ای جانباز عزیز عکس شهیدسید مجتبی علمدار کنارت بوده 11/دی سالگرد این بزرگ مرد ساری است.
یوسف جعفری 7 دي 1393
سلام مهندس احمد آقای عزیز. این موفقیت را به شما و همه بچه های گردان مسلم و لشگر 25 کربلا تبریک عرض می نمایم. خدا ی متعال پشت و پناهت موفق و سلامت باشید.
مجیدی 8 دي 1393
ازرویکرد دانشگاه کمال تشکررادارد, امیدوارم الگویی برای سایر دانشگاهها قرارگیردزیرا این عزیزان حق زیادی برگردن آحاد مردم دارند.
نا شناس 8 دي 1393
دانشجوی جانباز ارشد یا دانشجوی ارشد جانباز!!!!!!!!!!
جعفری سورکی 8 دي 1393
آفرین و صد آفرین بر عزم و اراده ات ای جانباز سرافراز نظام وامام و ولایت . باریکلا ای جامانده از کاروان مسافران ره عشق و عاشقی . درود درود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.686 seconds.