.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین در محورهای مازندران

فرمانده پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
 
به گزارش شمال نیوز جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به تعطیلات پایانی ماه صفر، گفت: درحال حاضر در محور هراز از نارنجستان و تونل شماره یک ترافیک به صورت سنگین است.

وی اظهار کرد: در محور سوادکوه از پیچ کوبان ترافیک به‌ صورت سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه در سایر محورها وضعیت ترافیک به صورت مقطعی به صورت نیمه‌سنگین است، افزود: ترافیک سنگین به دلیل حجم زیاد خودروها در محورهای استان است.

جعفرنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج چالوس از ساعت 17 لغایت 24 روز جمعه پنج دی ماه امسال از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 لغایت 24 روز جمعه پنج دی ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع است، تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 لغایت 24 از آب‌اسک به رودهن به‌ صورت یک‌طرفه است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران یادآور شد: در حال حاضر خط شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال آزاد بوده و خط جنوب به شمال آزادراه مسدود است.

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه برای افراد افزود: با توجه به وضعیت جوی، کوهستانی بودن محورهای استان و احتمال لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 دي 1393
جناب سردبیر در خط هفتم اشتباهاً محمدنژاد و جعفرنژاد نوشتی شما هم آره ...... بی زحمت بیشتر بخونید
لطفاً در نظرات کاربران بگذارید ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.