.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ماموران قلابی اداره برق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق به همراه دستگیری مامور قلابی اداره برق خبر داد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آمل، ولی‌الله گنجیان مقدم گفت: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که بالای تیر برق در یکی از مناطق مسکونی شهر در حال قطع سیم برق بود مظنون شدند.

وی اظهار کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند این فرد به نام «علی ـ ی» که خود را مامور اداره برق معرفی کرده در حال قطع غیرمجاز سیم‌های برق است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی و بازجویی از متهم موفق شدند از راز سرقت‌های سیم برق توسط اعضای این باند پرده بردارند.

گنجیان مقدم با بیان اینکه یکی از همدستان متهم به نام «نعمت- الف» در ادامه تحقیقات شناسایی و دستگیر شد، افزود: دو متهم دیگر این پرونده از اعضای باند سرقت به نام «حسین- ط» و «سلمان- م» شناسایی شده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهمان به سرقت تاکنون به 16 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست در شناسایی افرادی که تحت عنوان ماموران دولت، نهادها و موسسات به آنان مراجعه می‌کنند دقت بیشتری داشته و موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.