.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم چهلم مرتضی پاشایی برگزار شد

مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعدازظهر پنجشنبه چهارم دی ماه با حضور جمعی از مردم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش مهر، منصور پاشایی عموی زنده یاد مرتضی پاشایی در ابتدای این مراسم که با قرائت فاتحه و صلوات همراه بود ضمن قدردانی از حضور پر تعداد مردم دراین برنامه یادبود گفت: شما مردمی بسیار بزرگوار و هنردوستی هستید که در این مدت همراه خانواده پاشایی با آنها همدردی کردید و لازم است همین جا از طرف خانواده مرتضی از این حضور پرشور تشکر کنم.

چرا مرتضی پاشایی محبوب شد
وی افزود: طی مدتی که گذشت شاهد حضور جوانانی بودم که با روحی پاک در برنامه های مختلف یادبود مرتضی حضور پیدا کردند، حضوری که واقعا توصیف آن سخت است. به همین جهت لازم است به این نکته اشاره کنم که قدر خودتان را بدانید و بر این باور باشید که مردم کشور ایران مردمانی والا و بی نظیر هستند. به هر ترتیب برای تشکر چیزی نداریم که بگوییم. فقط آمدیم که به شما بگوییم جانمان تقدیم شما چرا که شما مردم دوست داشتنی سرزمین ما ایران لیاقت بالاترین خدمات را دارید و به درستی که شما مردمی نیکو صفت هستید.

منصور پاشایی با اشاره دلایل محبوبیت مرتضی پاشایی گفت: مرتضی دارای ویژگی های متعددی بود. او قبل از هر چیز هنرمندی مردمی بود که همواره برای مردم و نه چیز دیگری می خواند. البته اغلب خوانندگان نیز این چنین به فعالیت مشغول هستند. از سوی دیگر مرتضی هنرمندی بسیار متواضع بود که تحت هیچ شرایطی خود را از مردم جدا نمی دانست و همه ما می دانیم که نغمه ها و کارهای او الهی بود. من خوب یادم می آید که مرتضی همیشه می گفت« من نغمه درون انسان ها را کشف می کنم» پس می بینید که اگر مرتضی عاشقانه می خواند منشایی جز نزدیکی به خداوند نداشت.

پرواز به آسمان طلایی زیباتر از ماندن در زمین
مریم حیدرزاده شاعر وترانه سرا نیز بعد از قرائت قطعه ای ادبی در وصف زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: مرتضی پاشایی همواره از اعماق وجود خود می خواند. حال با اینکه پاییز امسال تلخ و بسیار غم انگیز برای ما سپری شد اما می دانیم که او همیشه هست و صدایش. زینت دهنده دل های ماست. من برای مرتضی پاشایی آرزویی جز آرامش ندارم و تصور می کنم پرواز او به آسمان طلایی بسیار زیباتر از حضور در زمین است.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم پاشایی بیان کرد: به معنا و مفهوم واقعی کلمه برای خانواده پاشایی صبر آرزوم می کنم زیرا ما فقط با صدای این خواننده زندگی می کردیم اما خانواده با خود او زندگی می کردند. اما همین که انسانی در اوج پرواز کند و مردم اینچنین آثارش را زمزمه کنند خود به تنهایی افتخاری است که باید قدردان باشیم.

مدیحه سرایی برای اهل بیت (ع) توسط یکی از مداحان، خواندن آهنگ های مرحوم پاشایی به صورت گروهی، حضور تعداد زیادی از دستفروشان برای فروش سی دی های مرتضی پاشایی و همچنین فروش پوستر و عکس این خواننده از جمله حاشیه های مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی بود، ضمن اینکه سید علی ضیا اجرای مراسم را به عهده داشت.

مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از سال گذشته با بیماری سرطان معده مبارزه می کرد جمعه ۲۳ آبان ماه امسال در بیمارستان بهمن تهران دار فانی را وداع گفت./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.95 seconds.