.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین موزه موقوفات کشور در ساری افتتاح می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: نخستین موزه موقوفات کشور فردا با حضور مسئولان استانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری اظهار کرد: سومین روز از هفته وقف به‌ نام وقف، سنت نبوی، سیره ائمه اطهار (ع) نامگذاری شده است.

دبیر ستاد هفته وقف ساری با اشاره به اینکه امامزاده عباس (ع) این شهرستان میزبان ششمین همایش وقف و رسانه بوده است، افزود: در نخستین روز از هفته وقف نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه برای نخستین‌بار در کشور فرماندار ساری رئیس ستاد هفته وقف این شهرستان شده است، تصریح کرد: ارتباط مناسبی با مسئولان شهرستانی در زمینه برگزاری برنامه‌های هفته وقف صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری و تکیه پهنه‌کلا ساری تصریح کرد: مراسم زیارت حضرت رسول (ص) در 22 امامزاده شاخص این شهرستان برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برگزاری آیین افتتاحیه نخستین موزه موقوفات و بقاع متبرکه کشور در آستانه پهنه‌کلا ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: این موزه فردا با حضور حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و جواد واحدی فرماندار این شهرستان افتتاح می‌شود.

حیدری با بیان اینکه در این موزه قرآن نفیس، درب‌های چوبی و وقف‌نامه‌های متعلق به چند قرن پیش به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: موزه آستانه پهنه‌کلا ساری به مساحت 600 متر مربع با هزینه چهار میلیارد ریالی افتتاح می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.