.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم شهر:
فرماندار : همه باید کمک کنیم تا کارگران نساجی مازندران به حق خود برسند

فرماندار قائم شهر گفت: پس از آنکه سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد بانک ملی هم آنرا بابت طلب خود تهاتر کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان  در خصوص آخرین وضعیت پیگیری مطالبات کارگران بازنشسته شرکت نساجی مازندران اظهار داشت: کارگران نساجی سالها کار کردند و امروز حقوق معوقه خود را مطالبه می کنند و همه باید کمک کنیم تا آنها به حق خود برسند ولی متاسفانه بعضی ها بدنبال استفاده ابزاری از کارگران هستند .
وی افزود : بانک ملی ایران 20 میلیارد تومان به کارخانه نساجی وام پرداخت کرد و امروز به 73 میلیارد تومان تبدیل گردید کارخانه در سال 86 به خارج از شهر در جاده علامه طبرسی (جاده نظامی) منتقل شد و در حال حاضر 350 کارگر مشغول کار هستند .
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه بحث فروش زمین مطرح نیست، اذعان داشت: پس از آنکه سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد بانک ملی هم آنرا بابت طلب خود تهاتر کرده است .
وی ادامه داد: تمام تلاش ما اینست تا در قبال این تهاتر هم مطالبات کارگران پرداخت گردد و هم 40 درصد این ملک برای انجام خدمات عمومی به شهروندان اختصاص یابد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه تهیه سوخت دوم ادارات بارها از سوی استانداری تاکید شده است اظهار داشت: هر اداره ای که سوخت دوم خود را تأمین نکند در مورد قطع گاز، حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
وی افزود: اداره گاز به هیچ عنوان حق ندارد برای تأمین سوخت ادارات، گاز شهروندی را قطع نماید زیرا ما موظفیم از سوخت خانوار مراقب کنیم تا لطمه ای به آن وارد نشود.
این مسئول به بدهکاری ادارات شهرستان به شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: جلسات مشترکی را با حضورشهردار و مدیران مربوطه ادارات بدهکار برگزار کردیم و توافقاتی انجام شد اما پیگیری صورت نگرفت.
محمدی، با بیان اینکه شهرداری دستگاه دولتی نیست که به آن اعتباری دهیم افزود: از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان انتظار می رود بعد از برگزاری جلسات به توافقات حاصل شده پایبند باشند.
وی، میزان طلب شهرداری قائم شهر از دستگاهها اجرایی شهرستان را قریب به 6 میلیارد تومان برشمرد و اذعان داشت: به همان اندازه که شهرداری طلبکار است به بعضی از ادارات بدهکار می باشد و عدم پرداخت بدهی ادارات به شهرداری، انجام کارهای عمرانی در شهر دچار مشکل می شود.
فرماندار قائم شهردر پایان به مطلب پایگاه خبری وارش اشاره کرد و اظهار داشت: من به خبرنگار این سایت گفتم که آمار تعداد بیکاران اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کامل نیست چون همه متقاضیان و نیروهای جوان در اداره کار ثبت نام نمی کنند، ولی متاسفانه مدیران این سایت برداشت خودشان ازاین جمله را تیتر کردند که معتقدیم این کار درست نیست /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ستار 1 دي 1393
چشم آفای فرماندار!!!!
محمدجواد 1 دي 1393
بازم شعار شعار شعار
احمد 1 دي 1393
از تلاش فر ماندار محترم دراحیای حقوق کارکنان نساجی کمال تشکر را داریم دست مریزاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.