.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش تعرفه ها توسط اپراتور دوم

 اپراتور دوم تلفن همراه همزمان با توسعه شبکه نسل های سوم و چهارم تعرفه مصرف آزاد برای مشترکان دائمی و اعتباری خود را از ابتدای دی ماه سال جاری کاهش داد.

به گزارش ایرنا، تعرفه استفاده از خدمات شبکه اینترنت همراه کشور به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم کارت های دائمی و 0.75ریال برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل رسید.

براساس این گزارش تعرفه مصوب تبادل هر کیلوبایت اطلاعات پیش از این 14.7 ریال بود که توسط ایرانسل تا 5 ریال محاسبه می شد.

در این گزارش آمده که این تعرفه در تمام ساعات برای کلیه مشترکین سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان این اپراتور که از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسل های 2، 3 و 4 ایرانسل به صورت مصرف آزاد (بدون استفاده از بسته های افزایشی تشویقی) استفاده می کنند، اعمال می شود.

براساس این گزارش، از اول دی ماه، تمام مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از دهها بسته افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ایرانسل، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.

گفتنی است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشتر اعلام کرده بود که کاهش تعرفه اینترنت تا نیم ریال هفته گذشته در کمیسیون تنظیم مقررات تصمیم گیری شد و از ابتدای دی اجرایی می شود.

محمود واعظی در حاشیه نشست صبحانه کاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفته بود که با اپراتورها صحبت کردیم بسته هایی ارائه دهند که هزینه آن یک پنجم یعنی کمتر از یک دهم ریال می شود. /250 ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.