.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقتصاد مقاومتی راهبرد بودجه ۹۴ گیلان است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان در سال آینده گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد بودجه ۹۴ گیلان است.
 
به گزارش شمال نیوز محمود شکری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: بودجه 94 گیلان با مشورت با مجمع نمایندگان گیلان و با رویکرد راهبرد اقتصاد مقاومتی و مورد تأکید مقام معظم رهبری تدوین و نهایی می‌شود.
وی با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این استان در سال 94، افزود: مجمع نمایندگان گیلان در بررسی بودجه 94 در مجلس برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش می‌کند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: راه‌آهن گیلان جزو 5 راه‌آهن اولویت دولت برای اتمام در سال آینده است که نیازمند تلاش و همت مدیران گیلان و همکاری ویژه دولت در این بخش مهم اقتصادی و زیرساختی است.
شکری با بیان اینکه نشست مجمع نمایندگان گیلان به صورت مستمر با استاندار و مسئولان اجرایی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دغدغه نمایندگان گیلان حسن اجرای بودجه و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.
وی با تصریح بر اینکه اشتغال‌زایی کشاورزی گیلان توان رفع مشکل بیکاری در استان را دارد، خاطرنشان کرد: آمار بیکاری در گیلان مورد توجه مسئولان است و با طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی قابل حل است.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، گفت: مدیریت منابع آب گیلان برای بهره‌گیری در حوزه کشاورزی گیلان نیز باید توسط مدیران اجرایی پیگیری شود./350

   
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.