.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل صنعت و معدن مازندران:
میز ویتنام در مازندران ایجاد شود

شمال نیوز: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه مراودات تجاری مازندران با ویتنام باید تقویت شود، گفت: برای توسعه این مراودات پیشنهاد می‌شود میز ویتنام در مازندران ایجاد شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور عمران ظهر امروز در دیدار سفیر ویتنام با استاندار مازندران اظهارداشت: سنگ تزئینی مازندران دارای قابلیت بسیار منحصر به فردی بوده که به کشورهای منطقه صادر می‌شود.

وی افزود: همکاری ایران با ویتنام رو به گسترش بوده و امیدواریم این روابط تقویت شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه علاقه‌مند هستیم در کریدور شمال – جنوب با ویتنام همکاری کنیم، تصریح کرد: ایجاد میز ویتنام در مازندران می‌تواند زمینه ساز توسعه همکاری‌ها باشد.

محمدپور با بیان اینکه در این میز می توانیم نسبت به معرفی فرصت های سرمایه گذاری مازندران و شناخت فرصت های ویتنام گام برداریم، افزود: به همکاری های ایران و ویتنام در حوزه تجارت الکترونیک و مجازی نیز نیازمند هستیم.

محمد جواد عیسی نیا، مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مازندران نیز با اشاره به اینکه ویتنام در حوزه برنج و پرورش ماهی توانمندی‌های خوبی برای همکاری دارند، گفت: می توانیم در حوزه تحقیقات این حوزه با ویتنامی ها مذاکره کنیم.

به گزارش تسنیم، سفیر ویتنام در ایران در سفر به مازندران قرار است از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بازدید کند.
دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر آمل و انعقاد قرارداد خواهرخواندگی آمل و ویتنام، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و قابلیت های دامپروری و اقتصادی شرق مازندران و بازدید از مرکز تحقیقات برنج کشور در آمل از برنامه های سفر دو روزه سفیر ویتنام در مازندران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.