.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفیر ویتنام در دیدار با استاندار + تصاویر
مازندران خانه من است
شمال نیوز: نگوین هونگ تاچ عصر شنبه در دیدار با استاندار مازندران بر شباهت های كشور ویتنام و استان مازندران تاكید كرد و یاد آور شد: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فعالیت های كشاورزی بر شباهت های این دو منطقه می افزاید و پس از نیم ساعت از ورود به مازندران احساس كردم در خانه ی خود هستم.

سفیر ویتنام در ایران با اشاره به شباهت های بین مازندران و ویتنام گفت: احساس می کنم در این استان در خانه خود هستم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، نگوین هونگ تاچ عصر شنبه در دیدار با استاندار مازندران بر شباهت های كشور ویتنام و استان مازندران تاكید كرد و یاد آور شد: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فعالیت های كشاورزی بر شباهت های این دو منطقه می افزاید و پس از نیم ساعت از ورود به مازندران احساس كردم در خانه ی خود هستم.

سفیر ویتنام در ایران اسلامی با اشاره به این كه موقعیت های زیادی را برای همكاری متقابل و توسعه مناسبات در مازندران برای ویتنام می بینم، اظهار داشت: با بهره گیری از دانش فنی موجود در مازندران، می توان برنج مرغوب ایرانی را در ویتنام تولید کرد.

هونگ تاچ، افزود: ما برای همكاری اشتیاق كامل داریم و اشتیاق شما را نیز در این دیدار ملاحظه كردیم و به توسعه مناسبات با توجه به توانمندی های دو طرف اعتقاد داریم.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران با اشاره به این كه برخی شباهت ها و ویژگی های مشترك مازندران و ویتنام در راستای توسعه مناسبات در زمینه های مختلف، موجب امیدواری است، خاطر نشان ساخت: باید زمینه های همكاری فی مابین شناسایی و بالفعل شود.

وی با بیان این كه ویتنام در زمینه مبارزه با استعمار از سوابق خوبی برخوردار است، یاد آور شد: وضعیت كنونی ویتنام و پیشرفت های سال های اخیر این كشور قابل توجه است.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این كه آشنایی با توانمندی های استان، زمینه همكاری متقابل را فراهم خواهد آورد، تصریح كرد: همسایگی با چهار كشور پیرامونی دریای مازندران و وجود چهار بندر مهم تجاری و نفتی در استان از مزیت هایی است كه در توسعه مناسبات قابل بهره گیری است.

فلاح، با بیان این كه تجارت و گردشگری با توجه به ورود سالانه ی بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به استان، می تواند از موضوعات و اهداف همكاری های مشترك ویتنام و مازندران باشد، بیان داشت: توسعه مناسبات در موضوع گردشگری دریایی با توجه به ظرفیت مازندران و ویتنام باید به جد دنبال شود.

استاندار، مازندران را از قطب های كشاورزی با توانمندی بالا در تولید برنج، مركبات، شیلات و آبزی پروری خواند و تاكید كرد: در زمینه صنعت، معدن و تجارت نیز مازندران در شمار استان هایی است كه زمینه كار بسیار فراهم است و می توان در این راستا همكاری های خوبی داشت.

نماینده عالی دولت در استان، سطح دانشگاه های مازندران را مطلوب ارزیابی نمود و گفت: در حوزه اجرای طرح های تحول سلامت، مازندران رتبه نخست كشور را داراست.

كریم سجادی، رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام نیز در این دیدار با اشاره به این كه سال گذشته قرار داد خواهر خواندگی بین تهران و هانوی منعقد شده است، بیان كرد: انعقاد قرارداد خواهر خواندگی بین ساری و هانوی می تواند به توسعه مناسبات فی مابین مازندران و ویتنام كمك نماید.

وی، خاطر نشان ساخت: روابط اقتصادی بین دو كشور ایران و ویتنام قابلیت افزایش تا دو میلیارد دلار را داراست.


ربيع فلاح: گردشگري دريايي موضوعي جدي براي توسعه مناسبات مازندران و ويتنام است

ربيع فلاح: گردشگري دريايي موضوعي جدي براي توسعه مناسبات مازندران و ويتنام است
ربيع فلاح: گردشگري دريايي موضوعي جدي براي توسعه مناسبات مازندران و ويتنام است
ربيع فلاح: گردشگري دريايي موضوعي جدي براي توسعه مناسبات مازندران و ويتنام است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.643 seconds.